Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

368. Jesienna przygoda - odsłona 1 i 2

Kiedy u Eluni z bloga Papier i nitki  zobaczyłam jesienną zabawę organizowaną przez Irinę zaraz poleciałam zobaczyć, o co chodzi - jak taka sroka... okazało się, że zabawa podobna do wyszywania w ciemno u Raeszki,  z tym, że tutaj wyszywamy kolorami, których w sumie będzie siedem.
Za zgodą organizatorki dołączyłam do zabawy i nadganiam zaległości.
Mam już dwa etapy - czerwony i zielony. Teraz pora na żółty, z którym muszę uwinąć się do końca tygodnia, by być na bieżąco.   


 

12 komentarzy :

  1. Fajna zabawa:) I na dodatek szybciutka:) Ciekawe, co to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny początek :) Tym razem nie mam pojęcia, co to za wzór :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też właśnie dzięki Eluni się skusiłam :) Super się go robi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny tajemniczy haft :) Ciekawe co to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa zabawa :) Jestem ciekawa co Wam z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to jednak nie ominiesz żadnej zabawy! ;) Ciekawa jestem, co z tego będzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem co to będzie za obrazek. Powodzenia w wyszywaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo fajny pomysł na zabawę :).

    Ciekawa jestem co też powstanie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem co z tego wyniknie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka