Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

360. Bałwankowo z Igiełką odsłona 1

Można powiedzieć, że jestem matką chrzestną najnowszego salu organizowanego przez Sylwię z bloga Ruda Mama i jej pasje. Kiedy zobaczyłam nowe wzorki autorstwa Moniki, czyli naszej kochanej Igiełki w głowie zaświtała mi myśl zorganizowania salu, do którego przekonałam Sylwię i to ona wzięła na siebie organizację całego przedsięwzięcia. Tempo piorunujące, bo jeden bałwanek na tydzień - mam nadzieję, że w ferworze zawodowych obowiązków nadążę...
Pomysł na zagospodarowanie haftów przyszedł od razu - przecież kartki to niejako mój znak rozpoznawczy. 
Właśnie powstała pierwsza z bałwankiem hokeistą. 



17 komentarzy :

  1. Bałwanki są super:) A karteczka jak zwykle piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie trafia do mnie bałwankowa tematyka... ale sama karteczka oczywiście śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca zawodowa i jeszcze tyle pięknych prac potrafisz stworzyć. Kasiu, podziel się przepisem na przedłużanie doby.
    Bałwanek wspaniały, a osoba, która otrzyma Twoją kartkę będzie miała magiczne święta :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka przepiękna a bałwanek wspaniały :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny - i prześliczny papier pod spodem - można wiedzieć co to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny bałwanek. Zła jestem, że brakło dla mnie miejsca w SAL-u.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałwanki teraz to temat nr 1 , idzie zima. U ciebie zawsze tak pięknie i tematycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bałwanek i śliczna kartka.
    Ja też jestem na etapie xxx bałwanków :))

    OdpowiedzUsuń
  9. idzie zima więc piękna karteczka na czasie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka, bałwanek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka i bałwanek... ale ten czas leci już coraz bliżej Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bałwanek dodaje uroku ślicznej karteczce. Razem tworzą coś uroczego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałwanki są świetne:) Ty akurat na pewno zdążysz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wyszywałam bałwanki na plastykowej kanwie jako zawieszki na choinkę.Od razu pachnie zimą i...saneczkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka