Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1152. Śnieżne kule - sal bożonarodzeniowy 2018

Moje hafciarskie ADHD dało znowu o sobie znać...
Szukałam czegoś na kartki świąteczne i w Enjoy cross stitch z 2013 roku znalazłam śliczne świąteczne kule... 

A że lubię wyszywać w towarzystwie zapraszam na:


To już taka moja blogowa tradycja, że przy okazji świąt Bożego Narodzenia zapraszam na wspólną zabawę. 
Wyszywać będziemy wzory Lucie Heaton, które znalazły się w tej gazecie. Zdjęcie symulacji zaczerpnęłam z Pinterest:


Zaczynamy od razu. Każdy wyszywa we własnym tempie. Termin zakończenia zabawy to 23 grudnia. Wtedy zrobię podsumowanie. 
Osoby chętne do zabawy zapraszam do pozostawienia komentarza oraz wysłania do mnie emaila (po co chyba wiadomo).

Śniegiem w kulach będą się w tym roku rzucać: 
1. Hanulek
2.menia
3.Mariola
4.male-niespodzianki
5.Malgorzata Zoltek
6.Agata Gurboda
7.Atramk
8.Lucyna
9.w cichym zakątku
10.Jadwiga Król
11.

18 komentarzy :

  1. Chyba się przyłączę ☺. Dziękuję Kasiu ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Kule bardzo mi się podobają. Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba powariowałam ale chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie nie da się odmówić:P Ależ oczywiście dopisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyłączę się do wspólnego krzyżykowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się chętnie zapisuję. Na punkcie kul mamy z Małżem świra, ale pozyskujemy tylko wybrane, a te będą pięknie się prezentowały, jeśli zrealizuję mój pomysł na ich wykorzystanie. Biegnę pisać maila.

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się przyłączę :) Biorę się za nie już trzeci rok z kolei i nadal ich nie mam hihihi. Może wyznaczony termin i wspólne haftowanie zmobilizuje mnie w końcu do wykonania tych haftów. @ nie wysyłam, bo wzory posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się przyłączę d zabawy :)pozdrawiam Agnieszka Pąk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie, ale oglądać będę. Jestem nie "kartkowa" i tym bardziej podobaja mi sie Wasze pomysły.
    Mam nadzieje, że będziesz co i rusz zamieszczać zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma co popróbuję:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ucieszyłam się widząc na znajomych blogach, że znów ogłosiłaś wspólne haftowanie, ale niestety nie będę z Wami rzucała śniegiem, bo te kule wyhaftowałam już w ubiegłym roku (tu pokazałam już oprawione: https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/search/label/SAL%20%22Christmas%20Snow%20Globes%202017%22).
    Niemniej będę Wam kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wzór znalazłaś! Ja również się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne są te kule :) Z chęcią będę z Wami wyszywać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A jednak ADHD wygrało ;) A tak serio, to byłoby dziwnie bez tej tradycji.
    Wybrałaś przepiękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się od daaawna:) Może wszystkiech nie dam rady, ale zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z dużym opóźnieniem, ale z wielkimi nadziejami chciałabym przystąpić do zabawy. Mam nadzieję, że kilka kul uda mi się wyhaftować w wyznaczonym terminie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka