Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1139. Czas wiosny - lifting wzoru Igiełki

Jakoś tak w sierpniu w czasie rozmowy z Igiełką rzuciłam hasło, że paru wzorom jej projektu przydałby się lifting w prezentacji, bo z całym szacunkiem dla pierwotnych testerek ich wykonanie jakoś nie przemawia do potencjalnego odbiorcy...
Nota bene czasami zastanawiam się po kiego grzyba ludzie biorą się za coś, czego nie czują - ja nie umiem pracować z szydełkiem, wiem, że mi nie wychodzi to nie katuję czytelników bloga moimi mizernymi pracami... No i wyszła ze mnie zołza, ale kto mnie zna wie, że jestem perfekcjonistką i wszelkie badziewie mnie mierzi na kilometry... 
Ale nie o tym miało być... Miało być o liftingu..
Po tej naszej rozmowie Monika przejrzała swoje projekty, a właściwie ich testy i wybrała te, które wymagały poprawy. 
Testerki ambitnie pracują nad nimi.
Moje właśnie ujrzały światło dzienne.
A liftingowałam wzór Czas wiosny, czyli jajka wielkanocne. Oczywiście zrobiłam z nich kartki. 













10 komentarzy :

  1. Pięknie wykonane kartki. Ładnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz, że wszystko zawsze idealnie pasuje? Rewelacjyne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zarówno wzorki jak i kartki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba dobór kolorów, przecież nici, których użyłaś mają IDENTYCZNY kolor jak papier na kartkach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie te kartki wyszły

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszła ta nowa odsłona haftów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka