Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1138. Na powitanie jesieni - odslona 4

Jeszcze w ostatnich dniach sierpnia podłubałam troszkę w salu jesiennym
- dorobiłam brakujące półkrzyżyki w środkowym elemencie oraz kontury w kaloszach, dyni i parasolce.
Nie ukrywam skorzystałam z tamborka, dzięki czemu ładnie naciągnęłam materiał. Kontury w tym wzorze prowadzone są często pośrodku krzyżyka i doceniłam pracę na lnie - takie kontury na tym materiale to bajka, bo nie trzeba kombinować tylko ładnie wbija się igła w oczka w lnie.
Teraz pora na wianek.
Już nie mogę się doczekać liści, bo ich kolory to bajka.





12 komentarzy :

  1. Pięknie Kasiu, kolorowo i jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory to już bajka. Powstaje śliczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię backstitche a na lnie to rzeczywiście bajka :)
    Przede mną końcówka wieńca a potem kalosze i spółka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontury nadają charakteru. Uroczy jesienny zestaw :) Coś czuję, że na dobre polubisz się z lnem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super:)))mogła bym mieć takie kaloszki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się pięknie :) Ja bardzo lubię haftować na lnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft powstaje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, czekam na kolejną odsłonę Salu, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ,że przekonałaś się do pracy na lnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka