Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

75. Sal księżycowy

No i nie wytrzymałam. Ledwie wczoraj skończył się mój sal wielkanocny a ja już chce Wam zaproponować kolejną zabawę. A wszystko przez pewną Panią, która mnie namówiła :).
Pisałam Wam, że zakochałam się w pewnym wzorku księżyca. Nie wiem dlaczego zakodowałam sobie, że jego autorką jest autorka moich jajek. Nic podobnego, otóż ten wzorek jest autorstwa Aleksandry Adelaide. Wzór piękny i co najważniejsze są w nim tylko dwa kolory, więc powinno się przyjemnie wyszywać.  
Tak więc ogłaszam mój SAL KSIĘŻYCOWY i zapraszam do wspólnego wyszywania poniższego obrazka

 

Zasady:
- Zapisy pod tym postem do końca maja z podaniem adresu e mail.  (po tym terminie nie rozsyłam wzoru)
- Zaczynamy 1 maja
- Termin zakończenia - odległy, bo moje kolejne urodziny, czyli 9 kwietnia 2015 roku. Prawda, że przyjemna data.
- Postępami chwalimy się wg własnego uznania. (Wiem, że ograniczenie do niedzieli troszkę Wam napsuło krwi).
- Bardzo proszę o umieszczenie na blogu poniższego banerka wraz z odnośnikiem do tego posta. 

43 komentarze :

  1. haftyrr@tlen.pl - zgłaszam się :). Jajka z pewnych względów jeszcze nie ukończyłam, ale księżyc jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejmuję Twoje wyzwanie.
    Banerek zawieszam, a czemuż by nie... Materiały zakupię i siądę sobie z igiełką :)
    ewajot998@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam,że chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski :) w sam raz do chłopaków do pokoju ;) bander wstawie jutro jak będę miała komputer pod ręką a teraz informuje ze też się zglaszam do zabawy :)
    Ps. A miałam już nic nowego nie brać do roboty ;) Ehhhhh .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam...faktycznie księżyc jest bardzo ładny...wiec też się zgłaszam...kasiagogol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy zobaczyłam ten księżyc to od razu przyszedł pomysł jak go wyszyję. W związku z tym bardzo chętnie się zapisuję.

    kasiulek17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dane było mi długo czekać:).Chętnie dołączam , dopasował mi termin ukończenia:). Pozdrawiam. Małgosia.
    malgorzatka.61@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłaś mnie, będzie idealny do pokoju dziecięcego( mam nadzieje że wkrotce będzie :) ), dlatego zapisuje się, choć miałam już nic nie brać w tym półroczu :)
    czekaj.sylwia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaa Kasiu ja sama właśnie organizuję zabawę SAL-ową ale jakbym mogła nie skusić się na takie cudeńko :) Pewnie że się zapisuję :) judytazakrzewska@o2.pl
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zapisuje asia0407@poczta.fm dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście, że się zapisuję, poradziłam sobie z jajkami, dam radę z księżycem, ewek000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wzorek, sama mam na niego ochotę:) ufff , mam już tyle rzeczy rozpoczętych, ale ten księżyc jest uroczy. Więc piszę się i ja
    Pozdrawiam
    magdusiaa1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, tym razem zapisuje się w terminie. Księżyc jest super i nie mogę sobie odmówić przyjemności wyszycia go.

    E-mail: ambiwalencja@vp.pl

    Pozdrawiam serdecznie i pędzę, aby wrzucić banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu ja też poproszę, księżyc bardzo mi się podoba i chętnie bym go zrobiła :)
    mój adres izabela.singh@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzory AAN są bajeczne więc nie mogę sobie odmówić możliwości wyszycia kolejnego a w dodatku w takim zacnym towarzystwie.
    Oczywiście zapisuję się - banerek już wisi.
    elzpla@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. super księżyc, termin odległy, więc się zapisuję
    kornelialewandowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również się zapisuję mój adres aniabonin@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. piszę się :) andulencja@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się zapisuję i mój mail jeniulka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie wzorki :) Ksiezyc jest super, zapisuje sie :) moj email malgorzata.rdest@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie wyhaftuję takie cudeńko! Poproszę o wciągnięcie mnie na listę salu księżycowego.
    Pozdrawiam Teresan1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu dlugo sie bronilam ale tak po prawdzie to wzorek mi podpasowal wiec tez chetnie sie zapisze bo wczoraj udalo mi sie skonczyc jeden wiekszy haft... Moj mail kasiakrzyzyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu cieszę się, że do nas dołączyłaś :) wzorek już leci :)

      Usuń
  23. Witaj!!!
    Chętnie dołączę do zabawy!! mój mail: zuzka1985@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam , przepiękny jest ten księżyc, dlatego chętnie dołączę się do wspólnego haftowania . marketa17@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzorek jest tak śliczny, że też mam ochotę się skusić! Nie umiem za bardzo haftować, ale pepwne podstawy mam opanowe, także myślę, że powinnam dac sobie radę... ;-)
    Bardzo proszę o wzorek. coto.patchwork@gmail.com
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja się cieszę żę ktoś wyszywa ten wzór , w grupie będzie raźniej i szybciej , poproszę ładnie o wzór . Już wstawiam juz baner u siebie ,,,

    viola687@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam! Też z największą chęcią się przyłączę jeśli można :D
    Poproszę o wzorek na paszczak08@gmail.com

    A banerek wstawiam na wyszywanefantazje.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, zauroczył mnie ten księżyc. Bardzo bym chciała również móc go wyszyć niestety nie prowadzę bloga. Mam jednak konto na FB. Czy mogę prosić o wzorek ;) Doro_ty@op.pl
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy ja również mogę się dopisać? Księżyc jest tak piekny ze nie moge pozwolic aby nie pojawił się u mnie!
    asiakrusiec@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawde sliczny jest. Skoro tak dlugi termin to tez dolacze. Aija_ever@yahoo.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawde sliczny jest. Skoro tak dlugi termin to tez dolacze. Aija_ever@yahoo.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasia! ja Cię bardzo proszę, Ty już nic nie organizuj!... czasu nie mam... a Ty kusisz i kusisz i ehhh...
    Dobra, poddaję się... poproszę o wzór...
    ks1974@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z wielką chęcią dołączę do wspólnego haftowania. Nie prowadzę bloga ani nie ma mnie na Facebooku. Jeśli to nie jest przeszkodą, to proszę o wzór...Mój majl: ulewa111@wp.pl
    Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń
  34. ja tez poprosze wzorek :) drumlak@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chętnie się przyłączę do haftowania,ale nie mam bloga ani nie ma mnie na Facebooku.Bardzo proszę o wzór . 49zocha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki cudowny księżyc! Oczywiście,że muszę się skusić. Już mam bombkę od A.A.N. i haftowało się świetnie te zawijaski. mój adres: gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie się przyłącze , nie mam niestety bloga :( : manga390@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo chciałabym wyszyć ten wzór, ale nie prowadzę bloga. Jeżeli jest taka możliwość to bardzo proszę o wzór: anecik20@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu, sal ukończyłam. Troszkę zmieniłam księżyc, ale obserwując inne uczestniczki salu myślę, że to nie będzie przez Ciebie źle widziane. Życzenia będą dopiero na urodziny. Tymczasem zapraszam na moją prezentację.Dziękuję bardzo, że mogłam uczestniczyć w salu. Było bardzo miło! Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka