Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

77. Sal wielkanocny - podsumowanie część druga

W poprzednim poście pokazałam Wam jaja salowe wykonane przez osoby, które zapisały się na mój sal na blogu. Teraz pora na uczestniczki z grupy salowej na facebooku.
Popatrzcie, jakie tam było szaleństwo form i ilości. 

Siedem jajek wyhaftowała Lidka - na resztę zabrakło jej czasu, ale jak mówi zrobi wszystkie.







 
Basia wydziergała sześć jajek (a odgrażała się na wszystkie) 







Również sześc jajek, ale na jednej kanwie zrobiła Dorotka 


Cztery jajka zrobiła Ewa




Trzy jajka wydziergała Danuta




Również trzy Joanna




Dwa jajka zrobiła Judyta


Również dwa Kasia 

I Monika



Dwa także są autorstwa Małgorzaty 




Dwa również zrobiła Joasia



Pozostałe uczestniczki pokazały po jednym jaju, ale wiem, że wiele nadal dzierga

jajo Ani




 i drugiej Ani 



 Oryginalnie prezentuje się jajo Beaty



Na ciemną kanwę postawiła druga Beata


 Ivona postawiła na kontrastowe kolory



A Iwa jak sama powiedziała - zrobiła strusie jajo (chyba ze względu na rozmiar kanwy) 



 Izabela wybrała bardzo oryginalny kolor

A tak prezentuje się jajo Aleksandry 

 

Takie wyhaftowała Andżelika


na zieleń postawiła Agnieszka 


Fajnie wycieniowała swoje jajo Joanna


  Justyna także pobawiła się cieniowaną muliną 


Autorką kolejnego jaja jest Magdalena 


Marzena postawiła na tradycyjne kolory drzewa

Małgosia zrobiła delikatne pastelowe jajo


Druga Małgosia pokazała zajączki 


Sabina pokazała inny pomysł na salowe jajo


I na koniec jajo z koralikami Kasi 


Wszystkim uczestniczkom mojego salu bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnych salowych zabawach.


12 komentarzy :

  1. imponujaca jajeczna kolekcja...wszystkie indywidualne i piekne....ja na jednym nie poprzestanę bedę hefcikować je dalej...Więc bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace śliczne i ...bezcenne, bo stworzone z pasji :) Ja się Kochana nie popisałam, bo utknęłam przy innych pracach, ale było mi miło oglądać prace wszystkich :) Obiecuję, ze jak skończę cieniowane bordowe, to pochwalę się na blogu :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj. tu faktycznie się dzieje. Ja także wyhatowałam dwa jaja, jako drugi to z kogutkami:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna jajecznica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawa była świetna, bo uczestniczki fajne, wzory prześliczne i organizacja doskonała. To był mój pierwszy SAL i jestem zachwycona. Dziękuję Tobie Kasiu i wszystkim innym dziewczynom też! Lidka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze chciałam dodać, że jestem dumna z naszej galerii. Dziewczyny, jesteście bardzo zdolne i pełne inwencji twórczej! Lidka

    OdpowiedzUsuń
  7. Słowa dotrzymam i pisanek wyhaftuję 10 (no, 11, bo mam dwa jednakowe), choć wzorów było 11, bo... koty miauczą, Księżyc łypie okiem, rozeta kusi, zima nadejdzie, ani się obejrzymy, i wypadałoby pocieszyć różową panienkę, czyli uczestniczę w pięciu Salach, a kiedyś też muszę pracować... :) Lidka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale szaleństwo! I niby te same wzory, a każde jajo inne.:) Nadal najbardziej podoba mi się wzór z zającami, ale zauroczyły mnie też truskawki i kurki.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie jaja są piękne ale mi najbardziej podoba się drzewo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam, oglądam i napatrzeć się nie mogę, aż nabrałam chęci na jakiś mały hafcik. Wszystkie prace są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzorek taki sam a co autorka to inne wykonanie;) Świetna galeria!
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka