Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

250. Sal wiosenno - letni odsłona 5

Tym razem jestem w terminie. Wszystko dlatego, że miałam ferie. Powstał kolejny wiosenny hafcik na kanwie z salu wiosenno - letniego. Jeszcze sporo pracy przede mną, ale do lata powinnam zdążyć. 




14 komentarzy :

  1. To chyba jedyny sal w którym jestem dalej od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A to dlatego ta zima wraca, żebyście z salem zdążyły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci to idzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już sobie dałam z tym haftem spokój... nie wyrabiam się czasowo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ten domek wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że powstaje coś pięknego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodki wzór! A kolorki idealnie wpasowują się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się nie wyrabiam, ale ten haft tak mi się podoba, trzeba działać, u Ciebie Kasiu pięknie jak zawsze ....

    OdpowiedzUsuń
  10. E, po kawałku miesiecznie i do lata będzie bez problemu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka