Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

256. Sal cztery pory roku - wiosna

Astronomiczna wiosna już jest a jutro mija termin pokazania salowej wersji tej pory roku. Moja już gotowa. Jak zwykle u mnie kanwa niemiłosiernie wymiętolona, ale tamborek to nie moja bajka. 
Wiem, że kilka osób już ma wiosnę gotową i nawet ją pokazało. Na pozostałe czekam jutro. Linkowanie Waszych postów pozostawiam aktywne do niedzieli rana, żeby ze spokojem podlinkowały te osoby, które są w innych strefach czasowych. 
W niedzielę spośród osób, które wywiązały się z pierwszej części zabawy wylosuję drobny upominek. Nie pamiętam czy zapisywał się ktoś, kto nie posiada bloga, ale takie osoby proszę o podesłanie obrazka na moją pocztę, żebym mogła uwzględnić w losowaniu. 

A oto moja wiosna: 





 

19 komentarzy :

  1. Piękna wiosna :) To ja pierwsza się chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta wiosna, aż chce się już tej prawdziwej, u nas :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie sie prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją wiosnę podlinkuję jutro :) Na szczęście zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! pięknie to wszystko widać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie dałam rady :( Zapalenie jamy ustnej a przede wszystkim dziąseł wygrało :( mam nadzieje że nadrobię i z "latem zdążę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ci co robią na tamborku też mają pogniecione tylko inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wiosna, swoją podlinkowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja też wymiętolona, odbite ranty z tamborka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny obrazek. Taki widok przydałby się za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wiosna na hafcie :) Oby i ta za oknem był równie zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały hafcik! Dzięki Tobie na wielu blogach dzisiaj powitałyśmy wiosnę:) U mnie też już jest:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo, iż wiosna dawno skończona, to nie udało mi się dodać posta w terminie. Będę polować, żeby zdążyć z latem :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna wiosna. Uwielbiam tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka