Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

477. UFOK-owy rok - nagroda za styczeń

Oj nadszarpnęła ta nagroda moje nerwy i to mocno. Wysłana została dość szybko, bo kartka była gotowa i wystarczyło dorobić breloczek z inicjałem, który po wyborze rozmiaru kanwy okazał się maleństwem. Zadowolona z siebie powędrowałam na pocztę - nadałam list i czekałam na sygnał od Marty. Jednak po dwóch dniach coś mnie tknęło i sprawdziłam na śledziku poczty co się dzieje. I tu szok - mój list został cofnięty. Cała zatrwożona napisałam do adresatki. Okazało się, że Marta z tej radości ze zwycięstwa w losowaniu wpisała błędny numer mieszkania a ponieważ żyje w wielkim mieście to listonosz nie szukał i nie zastanawiał się (w mojej miejscowości pewnie by zapytał sąsiadów i list by doręczył - w końcu u nas listonosz jak ksiądz - zna wszystkich). Musiałyśmy więc poczekać, aż list wróci i nadałam go ponownie - z właściwym adresem. Dziś już wiem, że nagroda jest w rękach adresatki. Nawet pokazała a swoim blogu i ja też mogę pokazać, jaki prezent poleciał. Tym samym uchylam rąbka tajemnicy, bo kolejne paczuszki będą bardzo podobne. Jeśli komuś się podobają to tym bardziej zapraszam do linkowania swoich postępów w walce z UFOKami. 



8 komentarzy :

  1. Prezencik śliczny i najważniejsze że wszystko się wyjaśniło i niespodzianka dotarła do właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej późno, niż wcale :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że historia zakończona happy endem :) Jak to mówią: nie myli się tylko ten, co nic nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mała zawieszka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nagroda! Dobrze,że paczuszka doszła.Z pocztą różnie bywa. Ostatnio przyszła do mnie przesyłka z kraju gdzie adresat nie podał miejscowości i o dziwo dotarła do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna niespodzianka:) Takiego breloczka jeszcze nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pocztą to różnie bywa. ale całe szczęście, że wszystko dobrze się skończyło. Prezencik wspaniały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny prezencik przygotowałaś. Ja ponad 2 tyg temu wysłałam list z kartką ślubną i do tej pory nie dotarła a był to list priorytetowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka