Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

476. Kartki wielkanocne

Kiedy zobaczyłam te wzory w sklepie Igiełki od razu wiedziałam, że muszę je kupić, bo są absolutnie w moim stylu - stonowane a jednocześnie mające to coś. Igiełka ma w swojej ofercie jeszcze kilka wzorów z pisankami jedno lub dwukolorowymi - zainteresowanych odsyłam do Jej sklepu. Wyszywając zmieniłam trochę proponowane przez projektantkę kolory - tak, aby pasowały mi do koncepcji kartek. Wczoraj wieczorem a właściwie w nocy je oprawiłam i tak oto prezentują się moje kartki wielkanocne, które niedługo wyruszają w drogę. 






16 komentarzy :

  1. Wow, wzory naprawdę śliczne. Idealnie wkomponowałaś je w karteczki. Gratuluje pomysłu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wzorki, a karteczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i kolejna porcja wspaniałych kartek :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki, fajnie wkomponowałaś jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatne,piękne i ciekawe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne karteczki, te jaja rzeczywiście są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kartki, a od kąd okienko jest tak dekoracyjnie wycięte tyko zyskują na swoim uroku.
    Wspaniale dobrałaś kolory. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy tekturki do kartek robisz sama, czy kupujesz gdzieś gotowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki, Kasiu!
    Pięknie oprawione :-)
    Też jestem na etapie kartek z jajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafciki i oprawa! Czas wyekspediować nasze karteczki w świat ku uciesze Ludzisków! Niech się radują w ten bliski już świąteczny czas!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafciki i oprawa! Czas wyekspediować nasze karteczki w świat ku uciesze Ludzisków! Niech się radują w ten bliski już świąteczny czas!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka