Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

471. Słoneczniki van Gogha - odsłona 1

Jestem mega szczęśliwa bo wreszcie zaczęłam moje wymarzone Słoneczniki wg obrazu Vincenta van Gogha. Obraz ten "chodził" za mną od wielu lat a dwa lata temu wzór dostałam w prezencie od jednej z czytelniczek mojego bloga w zamian za udostępnienie jej pewnych wzorów. Jednak przez te dwa lata leżał i czekał, aż się nad nim zlituję i wreszcie nadeszła ta wielka chwila - kupiłam nici, uszykowałam kanwę i wystartowałam. Wyszywa się rewelacyjnie. Chyba dlatego, że to wymarzony wzór i chciałabym go jak najszybciej skończyć.Do dziś mam zrobione 2300 krzyżyków z przeszło 14 000, co daje około 16 procent. 

Tak wygląda symulacja wzoru:

A tak moje postępy. Zdjęcia oczywiście nocne więc jakość beznadziejna 





 

14 komentarzy :

  1. tydzień i bedzie wyszyty :) cudny wzorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu trzeba spełnić i swoje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczniki Van Gogha są przepiękne i taki będzie ten haft.Życzę powodzenia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widać, że będzie pięknie! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idziesz jak burza :) Szybciutko skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wzór, miłego haftowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :-) Beda piekne :-) a tempo zawrotne, niedlugo zobaczymy skonczone :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :-) Beda piekne :-) a tempo zawrotne, niedlugo zobaczymy skonczone :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością szybko go skończysz, skoro był taki wymarzony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zdziwiona. Myślałam, że tylko ja tak lubię ten jakże stary wzór :D Mam go zachomikowany i czeka na święte nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia!! ja z obrazów van Gogha chce wyhaftować gwieździstą noc

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie piękna praca. Ale masz tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie:) lada moment będzie oprawiona praca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka