Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1489. Seaside Sentinel - odsłona 35

Skończyłam kolejny rząd kolosa - normalnie nie mogę w to uwierzyć... Gdyby nie ta cała kwarantanna to nigdy w życiu bym tyle nie zrobiła w ciągu miesiąca.
Według licznika mam zrobione niewiele ponad 80 procent całości. Do końca zostało około 50 tysięcy krzyżyków... 



Dla przypomnienia - tak ma wyglądać całość.

9 komentarzy :

  1. Kasiu, no petarda:) Twój kolos niedługo będzie cieszył oko już gotowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tylko pogratulować. Już niedługo będzie cieszył oko na ścianie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu śledzę Twoje postępy i naprawdę jestem pod wrażeniem. Czy mogłabyś opowiedzieć więcej o tym programie z którym wyszywasz? Bo widziałam że jakiś dropbox tam nie działa i zastanawiam się jak to jest z tym dodawaniem wzorów. Pozdrawiam serdecznie :) nie wiem czemu mnie tu nie widać - to ja akrimeks

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtarzam się, ale z każdą odsłoną jest coraz piękniejszy. Super! Gratuluję postępów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Do wakacji będzie po robocie! Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za kazdym razem widac wielkie postepy, obraz bedzie sliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem Kasiu ! :)
    To ogrom pracy i mnóstwo poświęconego czasu.
    Trzymam kciuki i oczywiście kibicuję :)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka