Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1474. Testowanie i sal z Hobberią odsłona 1

Jakiś czas temu napisała do mnie pani Beata z Hobberii z zapytaniem czy podejmę się testowania nowych wzorów na kartki tej firmy. Było to już po rozpoczęciu kwarantanny społecznej i wiedziałam, że czas będę miała. Zgodziłam się z ochotą i wkrótce dotarły do mnie dwa wzory wielkanocne, które już pojawiły się w sklepie (do kompletu jest jeszcze jeden, który na pewno sobie dokupię) i trzy kwiatowe (tych jeszcze w sklepie nie ma). Oprócz tego pani Beata dorzuciła muliny Ariadny - wsparła mnie niesamowicie. Postanowiłam, że hafty powstaną na kanwie 20 ct - jedną nitką... 
Do wyszywania zbierałam się jednak jak sówka za morze... Ale wyszło mi to na dobre bo w międzyczasie w Klubie Twórczych Mam ogłoszono sal z tymi wzorami. Z ochotą do niego przystąpiłam - a nuż trafi mi się jakaś nagroda jak przy okazji Bożego Narodzenia,
Właśnie powstały wzory wielkanocne - dziś pokazuję pierwszy - z kurczakiem.
Wzory Hobberii są bardzo fajnie wydane - wydruk jest wyraźny, kolorowy na fajnym kredowym papierze, dzięki czemu szybko się nie zniszczą...
Wzór jest opracowany na wszystkie dostępne na polskim rynku muliny - DMC, Ariadnę, Anchor i Madeirę, co daje olbrzymie pole możliwości wykonania. Do tego podany jest rozmiar haftu na różnych kanwach - 11 ct, 14 ct, 16 ct i 18 ct oraz ilość muliny potrzebnej do wykonania (w metrach).
Jest jeszcze jedna korzyść tych wzorów - cena - wydruk kosztuje 4 zł a wzór online 3 zł. 

 

6 komentarzy :

  1. Super hafcik, ciekawa jestem kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę uroczy , świąteczny hafcik.
    Ogromnie mi się podoba Kasiu.
    Uściski zasyłam
    K

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, delikatny kurczaczek. Dziękujemy za wspólną zabawę z KTM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle perfekcyjnie:) Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka