Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1482. Sal z słoiczkami - 1

Pisałam już, że zapisałam się na sal ze słoiczkami na fb. 
Poprzednio pokazałam trzy darmowe wzory, które może każdy otrzymać. 
Dziś pora pokazać pierwszy płatny wzorek - słoiczek z herbatką.
Wszystkie wzory powstaną na plastikowej kanwie i docelowo staną się magnesikami. 



Ps. Teraz będzie sporo tych słoiczków, bo tempo salu zawrotne - co pięć dni nowy wzór. 

9 komentarzy :

  1. ale superowy słoiczek.... z niecierpliwością czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  2. już mi sie ten magnesik podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest:) Miniaturka, ale ma cos w sobie:) Czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny sloiczek, dobrze ze takie male to szybko idzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne maleństwo :-) Dziękuję za pomoc :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkiego rodzaju słoiczki, buteleczki i magnesy więc
    na pewno będę zaglądać i podziwiać Twoje kolejne prace :)
    Ten słoik imbryczkowy, jest wyjątkowo słodki w odbiorze:)
    Pozdrawiam.
    K

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny słoiczek, ale moją uwagę zwróciły też nożyczki. Śliczne. Czekam niecierpliwie na kolejne słoiczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka