Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1488. Testowanie i sal z Hobberią finał

Nie mogłam się już doczekać i szybko pokazuję skończone kartki z wzorami z Hobberii. Tak, jak pisałam dostałam te wzory do testowania a w międzyczasie dołączyłam do salu w Klubie Twórczych Mam.
Jeszcze raz podkreślę to, co już wielokrotnie pisałam - opracowanie tych wzorów jest świetne.
Po pierwsze - duży kolorowy wydruk, który znacznie ułatwia wyszywanie.
Do tego opracowanie na wszystkie dostępne na polskim rynku palety - DMC, Ariadnę, Anchor i Madeirę, co pozwala na dowolne wybranie nici.
Do tego podany jest rozmiar haftu na różnych kanwach - 11 ct, 14 ct, 16 ct i 18 ct oraz ilość muliny potrzebnej do wykonania (w metrach).
No i cena - 4 zł za wydrukowany schemat a 3 zł za wzór online...

Bardzo dziękuję Pani Beacie za możliwość przetestowania wzorów a dziewczyną z KTM za mobilizację - takie wspólne wyszywanie sprawia, że człowiek nie odkłada na zaś... 












7 komentarzy :

  1. Prezentują się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty, cudownie dobrane kolory a całość wygląda oszałamiająco!
    Jestem zachwycona Kasiu Twoimi kartkami:)
    Pozdrawiam Cię.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne hafty, jak wzory dobrze opracowne to przyjemniej sie haftuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wygląda cały komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem oprawy tych hafcików! Cudnie wyszło :) Dziękuję za wspólną zabawę w KTM i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka