Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1477. Wielkanocnie...

W tym szczególnym czasie,
kiedy nasz świat trochę stanął na głowie
i każdy z pewnością przeżywa te święta
zupełnie inaczej niż do tej pory chciałabym
złożyć moje skromne życzenia.
Niech istota Świąt Wielkanocnych
napełni siłą i radością
oraz sprawi, że uśmiech i optymizm
będą towarzyszyły każdego dnia.


Ps. W tym roku właściwie nie wysyłałam kartek świątecznych - już nie zdążyłam... Tym bardziej dziękuję Meni i Agacie, no i Sylwii za ich przesyłki.

10 komentarzy :

  1. Kasiu, dziękuję za Zyczenia i dla Ciebie niech to będą Swięta nadziei, wiary i miłości

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i spokojnych świąt pełnych wiary i nadziei na lepsze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W te Święta Wielkanocne życzę wyjątkowego szczęścia, miłość Boga i opiekę aniołów, nadziei.
    Życzę aby święta Wielkanocne przyniosły radość, pokój oraz wzajemną życzliwość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych świąt 🐥🐇🐣

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych, pogodnych i zdrowych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też z kartek zrezygnowałam, żeby nie obciążać dodatkowo pocztowców w ten trudny czas.
    Pozdrawiam świątecznie i życzę dużo zdrówka na kolejne dni. Niech Święta Wielkanocne umocnią wiarę i nadzieję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych i mile spędzonych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim zdrowych i pogodnych Świąt, pełnych łask od Zmartwychwstałego Jezusa :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego poświątecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka