Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1479. Sal jesienny odsłona 8

Pora na kolejną odsłonę salu na jesienne wieczory i nie tylko. Tym razem przybyły tylko dwa male elementy, bo ostatnio prawie wcale nie usiadłam do tego haftu. Jednak, kiedy dziś zaczęłam pisać posta uświadomiłam sobie, że już miesiąc szkoły mają zawieszone zajęcia... Niby do 26 kwietnia, ale jakoś nie widzę, żebyśmy po tym terminie wrócili... 


No i postępy uczestniczek zabawy
Elunia już skończyła




I pora na linkowanie

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 komentarzy :

  1. Powtarzam się, ale świetny ten wzorek:) Jedyne czeg nie lubię, to kłopot przy oprawie takiego formatu. Musiałabym go oddawać do specjalisty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne postępy!
    Kontury w tych wzorach są bajkowe :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy na innym tle; podobne a takie inne...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny:)))ja własnie wygrzebałam podobny w temacie wzór z gazety na moje podręczne pudełko z przyborami:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u dziewczyn przybyło. Ja narazie nadrabiam inne hafty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka