Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1562. Sal jesienny finał

To już ostatnia odsłona samplera wyszywanego w ramach salu na długie jesienne wieczory i nie tylko. Skończyłam dolny szlaczek. Teraz pozostało zagospodarowanie. Wymyśliłam sobie wieszaczek, tylko jakoś się nie składało go kupić, więc haft musi chwilę poczekać, bo w tej chwili na zakupy się nie wybieram.

Oto gotowy haft. 


I zbliżenia na poszczególne elementy.










I galeria prac podlinkowanych pod moimi ostatnimi postępami.

Malgorzata Zoltek

Justa 35


Do końca sierpnia proszę uczestniczki zabawy o linkowanie ukończonych prac, tak bym na początku września mogła zrobić podsumowanie zabawy no i wyłonić jedną osobę, która otrzyma upominek. 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

11 komentarzy :

  1. nad wzorem już się zachwywałam wielokrotnie, świetny jest :) super, że udało Ci się go skończyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór i super prezentuje się w całości. Kasiu na jakiej kanwie go wyszywałaś? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny haft, ze wzgledu na to, ze prowadzenie instagrama rzadko zagladam na bloga, widzę ten wzor pierwszy raz i od razu w calosci wykonany! Efekt jest fenomenalny, tym bardzoej cieszacy moje oko, ze jak pewnie wiesz sama tworze (tez) hafty na podobnej maszynie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się w całości.Jestem bardzo ciekawa gotowego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale fajny wzór. Czyjego autorstwa on jest Kasiu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny haft, bardzo ladnie sie prezentuje w calosci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu - super hafcik w Twoim wykonaniu.....
    Ja poległam.... nie dałam rady z ukończeniem w wymaganym terminie :( ale powalczę z nim jeszcze i z opóźnieniem, ale wygram tą walkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, Katarzyno - pięknie się prezentuje Twój haft!
    Bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy, niestety troszkę mi brakło do tego by cieszyć się ukończonym haftem. Zawzięcie jednak dążę do celu :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały:)Gratuluję ukończenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka