Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1570. UFOK-owy rok podsumowanie sierpnia

 Pora podsumować zmagania z UFOK-ami w sierpniu. 



Spodziewałam się trochę lepszego wyniku, ale moje plany urlopowe uległy zmianie z powodu pewnych zobowiązań.. Mimo to udało mi się wysadzić w kosmos sampler z kawami 


No i przybyły kolejne krzyżyki w kolosie. 



Teraz pora wracać do pracy, no i na wyszywanie na pewno będzie mniej czasu, przynajmniej na poczatku, bo papierów jest całe mnóstwo, ale mam nadzieję, że mimo wszystko trochę podłubię. Żeby się zmobilizować założyłam sobie plik, który nazwałam "Hafciarski dziennik robótkowy", w którym będę zapisywać dzienne liczby krzyżyków. Udostępniłam go na hafciarskiej grupie na fb (Zakręceni na punkcie krzyżyków) i już wiem, że kilka osób będzie liczyło ze mną... A może wyjdzie z tego jakaś fajna zabawa... Zobaczymy... 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

15 komentarzy :

  1. Podziwiam, podziwiam każdy krzyżyk ..... Podziwiam jakość i ilość krzyżyków.... o szybkości nie wspomnę :)
    U mnie ostatnimi czasy bardzo ciężko o mobilizację do czegokolwiek.... Więc i z UFO-kami totalny zastój...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiwiam i gratuluję Ci Kasiu. Coś mi tam się udało nadrobić, ale z Tobą nie mam co się porównywać 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie postanowienie, aby w pliku zapisywać codzienną liczbę krzyżyków chodzi za mną, ale nie wiem czy byłabym w stanie codziennie się pilnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam... Po ostatnich porządkach uświadomiłam sobie rozmiar moich ufokowych zaległości... ;) W tym roku nie ma szans by je zacząć realizować, ale od przyszłego roku mam mocne postanowienie poprawy w tej dziedzinie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś szybka co do igiełki,podziwiam całe zaangażowanie w pracę

    OdpowiedzUsuń
  6. Oto moje podsumowanie https://gosiazoltek.blogspot.com/2020/08/sal-ufokowy-sierpien.html niestety linkowanie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Kasiu:) Jak zwykle świetnie Ci idzie..u mnie z tym gorzej, ale czasem tak jest. Niestety cos mi podlinkowywanie nie działa:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, nie wiem dlaczego, ale żabka nie działa i nie mogę podlinkować swojego posta :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty!!! U mnie powoli też przybywa
    https://kingasweet.blogspot.com/2020/08/ufok-owy-rok-sierpien-2020.html

    OdpowiedzUsuń
  10. https://domowezaciszejagny.blogspot.com/2020/08/ufokowy-rok-podsumowanie-sierpnia.html
    i jeszcze ja jak zwykle spóźniona

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że skończyłaś kawki:) Gratuluję. a kolos przedstawia się imponująco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka