Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1555. Między nami Kobietami - podsumowanie wyzwania z kapeluszem

Jako pierwszy motyw zabawy Między nami Kobietami zaproponowałam kapelusz. 


Uczestniczki stanęły na wysokości zadania i wykonały przepiękne prace. Zapraszam do oglądania galerii.

11 komentarzy :

  1. Dziewczyny pięknie się postarały :) ja miałam wielkie plany ale pokonała mnie praca i brak dostępu do bloga zatem komentuje z innego konta może uda mi się zrobić kolejny temat i zapanować na blokadą konta do bloga :)
    Ula - Anielski Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie zdążyłam podlinkować.... Byłam pewna, że linkowanie będzie do 03.08 włącznie... buuuu...
    https://cytrulina.blogspot.com/2020/08/miedzy-nami-kobietami-kapelusz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna galeria kapeluszy :). Gratuluje Koleżankom pomysłów :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, jaki fajny temat:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace :) I jakie inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace koleżanki wyhaftowały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kapelusze, oglądając można poczuć się jak u modystki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka