Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1563. Wielkanoc 2020 - 2021 odsłona 5

 Pora na kolejną kartkę w ramach zabawy wielkanocnej na blogu The Primitive Moon

Tym razem mały wzorek z kurą siedzącą na jajkach i nietypowa na Wielkanoc oprawa w błękicie. Nietypowa bo jakoś te święta kojarzą się z żółtym, zielonym i pomarańczowym kolorem - w tych odcieniach jest większość dekoracji. Ja wykorzystałam papier z niezapominajkami bo zgrał mi się idealnie z kokardą na kurze. 



10 komentarzy :

  1. Mnie kartka bardzo się podoba, haft, kolory. Uwielbiam niebieski i niezapominajki. A skojarzenia...nie zawsze muszą być takie same. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. niby nietypowo ale pięknie wygląda brązowa kurka z niebieskim tłem. Cudowna karteczka i hafcik

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka!
    Dla mnie Wielkanoc to przede wszystkim żółty i zielony 🔰, ale parę lat temu odkryłam, że pastele też się świetnie komponują z wiosną i Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Papier z niezapominajkami kojarzy mi się z wiosną i ogrodem mojej babci. Bardzo pasuje do kurki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásna pohľadnica a veľmi sa mi páči aj pasparta :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezapominajki to wiosenne kwiatki, a Wielkanoc jest na wiosnę, więc wszystko się zgadza. Piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest świetna. Rękodzieło jest od tego aby nie być oczywistym. Doborem kolorów się nie przejmuj. Błękit tez może być na wielkanocnych kartkach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka