Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1560. Coffe break, czyli kawowy sal z Rudą Mamą - odsłona 8

Życie zweryfikowało trochę moje wakacyjne plany hafciarskie. Zamiast wyszywania kolosa ostatnie dni spędzam na mniej wymagających pracach. Tym sposobem powstała kolejna kawa na samplerze, tym razem americano - kawy na bazie espresso z większą ilością wody. 

Do końca pozostały mi jeszcze cztery kawy i mam cichą nadzieję, że w najbliższym czasie się z nimi uporam...



8 komentarzy :

  1. Czasami i tak sie zdarza. Planujemy wiele a wychodzi jak wychodzi i trzeba te plany lekko zmienić. Ja jak zatrzymałam sie na 3/kawce tak zebrać sie nie moge ale i na nie przyjdzie ta odpowiednia chwila. Piękne kawki😘

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam motyw kawy, i tak sobie myślę, że te wzory takie małe, śliczne... a gdyby tak z nimi atc, marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany, planami, a życie lubi płatać nam figle...

    Najważniejsze, że chociaż coś haftujesz, bo każdy krzyżyk sprawia nam radość :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny haft, tez go mam wyszywany wspolnie przez blogowe dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja perfuma gotowa ale nie widze miejsca na linkowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kawki. Moje już dawno wiszą na ścianie - jako jedna z niewielu prac, które udało mi się oprawić... Życzę szybkiego ukończenia samplerka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka