Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1568. Coffe break, czyli kawowy sal z Rudą Mamą - finał

W sumie to ostatnią kawę zrobiłam już w poniedziałek, ale jakoś nie było czasu na pranie i prasowanie.. Wczoraj w końcu powiedziałam sobie, że muszę to ogarnąć, bo miesiąc się kończy i wypada pokazać wysadzonego w kosmos UFOK-a. 

Tadam - skończone kawy... Nie pytajcie ile mi zajęły czasu bo na pewno zaczynałam dobre dwa lata temu... sporo się naczekały... Teraz muszę znaleźć fajną ramkę... 

Najpierw ostatnia kawa


No i cały sampler 



Teraz pora na kolejne UFOK-i. I tu nie będzie kolorowo, bo mam wzory w papierowej wersji a na dodatek z mega małymi krzyżykami... Ale mam na to pewien szatański pomysł... Zobaczymy czy mi się uda... 

9 komentarzy :

  1. Brawo! Kolejny UFO-k ukończony. Teraz tylko ramka i an ścianę by cieszyć Twoje oczy. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest tyle rodzajów kawy. Muszę spytać wujka Gugiela, czym się różnią.
    Ciekawe, ile zrobiłaś kilometrów konturów, bo widzę, że jest ich tutaj sporo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że w końcu udało się skończyć :) I powodzenia z kolejnymi UFOKami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BRAWO Kasiu. Ja skończyłam swój dwa lata temu i czeka w tubie spokojnie na oprawę 😉. Gratuluję 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wysadzenia kolejnego UFO-ka w kosmos :) Ja swoje kawy skończyłam dwa lata temu, sampler wyprany czekał na remont kuchni, a teraz zmieniła mi się koncepcja urządzenia kuchni i sampler po prostu nie ma gdzie zawisnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ukończenia kolejnego UFO-ka :D bardzo ładny kawowy sampler :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka