Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1580. Słodki sal na Boże Narodzenie

Przeglądając stare gazety wpadł w moje ręce sampler ze świątecznymi muffinkami. A ponieważ tradycji powinno stać się zadość zapraszam na:



Tym razem proponuję wspólne wyszywanie muffinek projektu Marii Diaz z gazety Cross Stitcher (numer z listopada 2018 roku - podaję dla prenumeratorów). Pewnie wiele osób posiada te wzory.. 

Jeśli ktoś miałby ochotę się przyłączyć do zabawy to zapraszam. Tym razem jednak trochę zmieniam zasady i na start udostępnię numery muliny i pierwszy schemat. Osoby zainteresowane piszą do mnie emaila na adres: caath79@gmail.com

Aby otrzymać kolejne trzeba będzie wysłać do mnie zdjęcie ukończonej babeczki. W sumie jest ich 9 plus napisy, które mogą być bonusem dla osób wyszywających wzór w całości. 

Nie wyznaczam konkretnych terminów, ale fajnie gdyby wszystkie zostały ukończone do świąt. Wtedy ukaże się post zbiorczy, pod którym poproszę o podlinkowanie ukończonych babeczek, bo jakąś małą nagrodę dla uczestników przewiduję... 

Dane techniczne: cały wzór ma 120 na 180 krzyżyków a pojedyncza babeczka mniej więcej około 40 na 60 (jedna jest większa - ponad 60). Wzory będą w formie pdf, xsd oraz jpg. 

15 komentarzy :

  1. Wesołe babeczki ale tym razem będę się tylko przyglądać bo u mnie na tapecie haft z ubiegłorocznej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te babeczki, od jakiegoś czasu szukam motywacji by wyszyc sobie takie,szkoda że czasu jest niewiele, może bedziesz kontynuować ten Sal w przyszłym roku?😃

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne babeczki! bym się dołączyła, ale do świąt to zbyt krótki termin jak dla mnie przy takiej ilości zabaw w jakich biorę udział. Jednak trzymam kciuki za chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjjj! Od dawna miałam ochotę wyhaftować te babeczki, ale chyba w tym roku nie starczy mi już czasu :(
    Szkoda :(
    Ale będę podglądać i kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłabym chętna, ale pojawia się od razu pytanie. Ja zawsze zaczynam haftować od lewego, dolnego roku, w jakiej kolejności, będziesz udostępniać schematy poszczególnych mufinek?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę dla Ciebie zrobić wyjątek i zacząć wysyłać w odwrotnej kolejności :)

      Usuń
  6. O tych babeczkach myślałam już dawno, ale czasu brak na wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, podobnie jak inne Panie, brak czasu się potenguje (za duzo zabaw wzielam na ramiona + zobowiazania z innymi technikami haftu) , a szkoda, bo mam juz jedna z tych babeczek w formie zawieszki na choinkei fajna byłaby kolekcja ☺️ Ale tak jak ktoras z poprzedniczek zapytam czy sal będzie kontynuowany w przyszłym roku, wtedy postaram sie wziac udział ☺️ A jak narazie bede przyglądać się postępom innych, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym dołączyć. Z różnych powodów miałam dłuższą przerwę w hafcie, więc to by był słodki powrót. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten haft pięknie pasowałby do słodkiej choinki, którą kiedyś haftowałam w Twojej zabawie. Boję się o czas, ale co tam. Może się uda choć kilka babeczek do Świąt wyhaftować. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te babeczki:) Mam nadzieję, że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można się jeszcze zapisać??
    Te babeczki są tak cudne, że nie da się przejść obok nich obojętnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie mogę przejśc obojętnie:) też się zgłaszaM:) Mam nadzieję, że się wyrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak ktoś ma spóźniony refleks (i strasznie się gryzie siedzeniem w domu z powodu zarazy) a tez by chętnie przekąsił świąteczne ciasteczko to ma jakieś szanse??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka