Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1664. Metryczka dla Piotra

 Trochę mnie nie było na blogu, ale to nie oznacza, że nic nie robię - powoli dłubię hafciki na kartki w zabawach a pokazać będę mogła, jak je wykończę.

I pewnie ta cisza trwałaby jeszcze troszkę, gdyby nie przypomniało mi się o metryczce dla Piotrusia - synka mojej koleżanki, która powstała już jakiś czas temu, ale czekała na wręczenie - niestety nie dane mi było jeszcze osobiście zobaczyć kawalera, ale metryczka już trafiła do niego i jego rodziców, więc mogę ją pokazać. 

Wzór Jackie Beau, wykonany w szarościach, bo jakoś mi bardziej pasowało do wystroju adresata. 







13 komentarzy :

  1. Śliczna - będzie wspaniałą pamiątką :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásna pamiatka, nádherný obraz!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna metryczka. Ja przymierzam się do metryczki dla mojej Zosi - oczywiście autor ten sam. Tworzy naprawdę piękne wzory. Prezent na pewno się podobał.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ☺️ i alfabet cudny dobrałas☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! W szarościach idealna!
    Na jakiej kanwie haftowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metryczka i jeden z moich ulubionych wzorów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna metryczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna metryczka, super te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Metryczka piękna; a ten misio taki cudny, że można byłoby go schrupać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka