Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1669. Peace Rose - odsłona 4

Z kronikarskiego obowiązku pora na meldunek w kwestii róży pokoju. 

Podłubałam w niej w weekend i przybyło prawie 2800 krzyżyków, co daje w sumie ponad 12 tysięcy z 163 800, czyli mam trochę ponad 7 procent całości. 

Zdjęcie beznadziejne, bo pstryknięte na szybko przed wyjazdem od rodziców. I ta strasznie wymiętolona kanwa, ale nie mogę jej wyprasować, bo w życiu bym nie usunęła kratek w gotowym hafcie.  

Na razie niewiele widać, bo bo ten obraz ma bardzo dużo tła, ale zaczął się wyłaniać drugi płatek róży. 

Tak prezentuje się w tej chwili


A tak ma wyglądać całość



4 komentarze :

  1. Dla mnie zawsze haftowanie tła jest męczące tym bardziej, gdy jest tak wiele kolorów jak tu. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka liczba i tylko 7 % całości, robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że to kolejne duże wyzwanie, trzymam kciuki. Będzie piękny obraz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się wspaniałe dzieło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka