Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1658. UFOK-owy rok podsumowanie stycznia

 Konia z rzędem dla tego, kto mi powie, gdzie jest styczeń... Był i już go nie ma... Skoro jednak dziś pierwszy dzień lutego to pora na raport w mojej walce z UFOK-ami.


W kwestii UFOK-ow bardzo słaby był ten miesiąc. Niby coś dłubałam, ale to nie to, czego bym oczekiwała... Po cichu marzę o choć jednym wysadzonym w kosmos, ale okazuje się, że do tego daleko.

Po pierwsze Miedziane nożyczki - tutaj w styczniu postawiłam prawie 2 tysiące krzyżyków. 


Podłubałam też troszkę w Afremovie - tutaj przybyło niecałe 1000 krzyżyków


Zaczęłam kolejną babeczkę z zaległego salu, ale coś mnie od niej odciągnęło i nie dokończona czeka 


Ukończyłam kolejny element w jesiennym salu


I podłubałam w róży  


Sami widzicie - nic wielkiego, aczkolwiek jak spojrzałam na mój prywatny hafciarski dziennik robótkowy to styczeń był calkiem udany - w sumie postawiłam 22 884, 5 krzyżyka. 



Ciekawe, jak poszło uczestniczkom zabawy.  Podsumowania linkujemy do 5 lutego do północy

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 komentarzy :

  1. Kasiu jest bardzo dobrze, chciałabym tyle co Ty. Jednak praca po 12 godzin nie pozwala mi......

    OdpowiedzUsuń
  2. TYLE xxxxx i mówisz o kiepskim styczniu??? to ja ze swoimi paroma xxxx powinnam się schować i to głęboko....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, masz tempo , albo wprawę ,albo nie wiem ile trwa twoja doba , ja w porównaniu do ciebie to cienka jestem

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiele xxx postawiłaś?! Jak dla mnie to bardzo dużo, ale ja jestem z tych co powoli robi. Oby tak dalej. Znając ciebie Kasiu szybko się z czymś uporasz i będziesz się chwalić praca ukończoną.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiepski styczeń.... Wolne żarty... ;) ;) To ja twierdzę, że miałam kiepski styczeń ponieważ na moim kolosie, który składa się z samych pikseli ;) ;) postawiłam tylko 4741 krzyżyków... :( :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mi brakuje ale też postawiłam a styczniu ok. 19,5 tys krzyżyków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że udało się do tak wielu UFOKów zasiąść :) U Ciebie ponad 20 tys krzyżyków to kiepsko, a ja dumna jestem, że prawie do 10 tys dobiłam :) I liczę, że szybko chociaż jednego UFOKa skończę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka