Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

479. Candy z prezentem od zajączka

Po ostatnich zawirowaniach i zmianie adresu bloga wiem, że wiernym czytelnikom się ode mnie należy jakaś rekompensata. Postanowiłam więc zorganizować szybkie candy z prezentem od zajączka. A owym prezentem będzie coś co wielu z Was się podoba i pewnie chętnie przygarniecie a mianowicie bazy do kartek - takie same jak wykorzystuję przy tworzeniu moich kartek. Własnoręcznie zrobione. oto one (przepraszam za jakość zdjęcia, ale zrobione na szybko)



Na pewno coś jeszcze do nich dorzucę.

A oto zasady zabawy:
1. Do zabawy zapraszam aktywne blogi. 
2. Na blogu piszecie post, w którym informujecie o candy i publikujecie banerek.
3. Post zgłaszacie za pomocą formularza na dole tego posta do 25 marca do północy.
4. Na pasku bocznym bloga umieszczacie podlinkowany banerek.
5. Dołączenie do grona obserwatorów będzie dla mnie miłym dodatkiem do zgłoszenia.
6. Wyniki podam w święta - będzie więc prezent - co prawda jeszcze wirtualny od zajączka. Ale postaram się wysłać paczuszkę zaraz po świętach.

Oto banerek:

 No to zapraszam do linkowania

38 komentarzy :

  1. I ja zapisuję się do zabawy i wszystkie warunki spełnione;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jestem i ja, bo bazy sa cudne i przydalyby mi sie baardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bazy. Już mam na nie pomysł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje kartki z tymi cudnymi bazami więc grzecznie staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) zapisane i warunki spelnione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bazy do kartek są świetne, marzę o takich.Chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja:) może w końcu nauczę się robić kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staję i ja w kolejce i od razu lecę wstawiać banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bazy.Wow. Chcę. Zwłaszcza, że nie mam pomysłu jak wycinać okrągłe okienka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po bazy lecę bez zastanowienia. Świetny pomysł na candy.:) Zapisuję się! Post trochę później, bo właśnie zamieściłam świeży, ale bannerek już wisi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia kartek.
    Banerek z linkiem przekierowującym już i na pasku bocznym i w poście.
    Pozdrawiam!
    Świetna nagroda!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę przejść obojętnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maszynki i wykrojników nie mam, a karteczki uwielbiam przygotowywać, więc bez zbędnej zwłoki zgłaszam się do zabawy! Dla mnie te bazy są prawdziwym skarbem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością przygarnę tak pięknego zajączka. Mam zawsze problemy z ramkami, bo nie posiadam ani maszynki ani wykrojników. Do haftu matematycznego byłyby w sam raz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za każdym razem, kiedy tutaj zaglądam, jest nas więcej. I nie ma się co dziwić, bo to prawdziwe rarytaski. Szczególnie dla kogoś takiego jak ja, czyli Ktosia nieposiadającego maszynki. W kolejce już się ustawiłam i czekam na losowanie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością dołączam i ja! Banner na tworzacrekodzielo.blogspot.com
    Nie wiedziałam co się działo ostatnie kilka dni, blogi szalały... cieszę się że jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Banerek jest, post jest, ale dam szansę innym:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopisuję się, wszystkie zasady spełnione.
    Cieszę się, że Twój blog się obronił w tych zawirowaniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj.. narobiło się, narobiło.

    Z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no to i ja stane w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu wszystkie warunki spełniłam więc z chęcią ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  22. ach bazy :):) ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, a można edytować żabkę? Bo teraz przeczytałam regulamin "ze zrozumieniem" :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście i ja ustawiam się w kolejce po te wspaniałości :)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. tez się piszę , a może te bazy wykorzystam do pergamano

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydały by sie takie bazy zwłaszcza ze u mnie ciągle braki baz do karek
    Dziekuje za tak fajne candy :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka