Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1100. Na powitanie jesieni - sal

Przeglądając podczas kolonii różne strony – odwyk od haftowania nie oznaczał odwyku od tematyki hafciarskiej – trafiłam na wzory jesienne. Oglądałam, oglądałam i w moje oczy wpadł śliczny wzorek NewLeafCraft – „Witaj jesień”. 




Pokazałam go Hani i wpadłyśmy na pomysł wspólnego wyszywania. Hania ręce zaciera, bo w końcu sięgnę po len, do czego namawia mnie od dłuższego czasu. Jeśli ktoś miałby ochotę się do nas przyłączyć to zapraszam.

Warunek jest jeden – trzeba kupić na etsy wzór (koszt około 24 zł w zależności od przewalutowania). 
Zaczynamy od razu. Ja muszę zrobić zakupy, więc troszkę poczekam z rozpoczęciem pracy. 
Pewnie będą pytania o wzór więc podaję za autorem:
rozmiar:  150*130 krzyżyków
mulina: 26 kolorów DMC plus mieszane kolory
ściegi: krzyżyki, półkrzyżyki, ćwierćkrzyżyki, kontury, supełki oraz couching
Osoby, które ukończą obrazek do pierwszego dnia jesieni, czyli do 23 września, wezmą udział w losowaniu małego upominku. Oczywiście postępy pokazujemy w dogodnym dla siebie terminie.

Banerek zabawy: 


Na wspólne witanie jesieni zapisały się:
1. Katarzyna
2. Hanna  
3. Malgorzata Zoltek 
4. Anja
5. Beata
6. burzydula13

16 komentarzy :

  1. Zacieram, zacieram :D Ten wzór dawno mi się podobał :) A w miłym towarzystwie przyjemniej będzie wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór i pewnie będę żałowała, że nie wezmę udziału we wspólnym wyszywaniu. Na pewno będę dopingowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie jesienne motywy. Chętnie dołączę do wspólnego haftowania. Wzorek już zakupony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzorek... niestety, mam w planach kilka innych projektów, których nie mogę odłożyć. A wyszywanie tego wzoru później, bez Waszego towarzystwa, to już nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy haft. Ja ostatnio zapisalam sie na trzy zabawy, w tym szydelkowe i siedze po nocach, aby sie wyrobic-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorek mam, więc skoro jest impuls, to warto się za niego wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyna nie bij, ale ja tym razem odpadam:) Będę Wam kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, znowu kusisz pięknym wzorem ;) Gdyby nie to, że w tym roku postawiłam sobie za cel rozprawienie się ze wszystkimi moimi ufokami, to pewnie już przyłączyłabym się do zabawy. Nie przekreślam jednak tego wzoru ;) Tymczasem będę kibicować pozostałym uczestniczkom zabawy i oczywiście Tobie. Zobaczysz, że praca na lnie to przyjemność i wcale nie jest trudno przestawić się na ten materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft jest uroczy, dołączam do zabawy, wzór już zakupiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wzorek, ale będę tylko mocno Wam kibicować

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo się zastanawiałam... ale przyda mi się (kolejny) przerywnik od HAEDa. Wzór już kupiłam, muszę jeszcze skompletować materiały i zabieram się do haftu (ale to już po urlopie).
    Ponieważ jeszcze nie mam bloga, chwalić się będę na IG i FB (haftowanyswiat.pl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka