Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1102. Kartki z kwiatami - testowanie dla Igiełki

Kolejny raz miałam okazję testować wzory Igiełki.
Tym razem w moich rękach znalazły się cztery wzory na kwiaty. Zadanie było wymagające, ponieważ samodzielnie dobierałam - oczywiście za zgodą autorki - kolory muliny.
Bardzo mi się tutaj przydała pełna paleta Ariadny, bo właśnie nią wyszywałam.
Wzór łatwy do wyszywania na etapie krzyżyków stał się wymagający przy konturach. Tym razem Monika poprowadziła je w większości przez środek krzyżyka a to znacznie utrudniło mi pracę - nie lubię takich konturów... Wydaje mi się, że udało mi się zachować pomysł autorki..
Co do kartek to trochę się nakombinowałam, ponieważ chciałam zrobić wszystkie w jednym stylu.
Ostatecznie stanęło na bardzo prostej oprawie, w której wykorzystałam kwadratowe ramki. 





12 komentarzy :

  1. Świetne. Może kiedyś się skuszę. ......

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i kolorystyka wyszły fajnie. Dodatkowo wykończenie ostateczne jest bardzo ładnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki, kartki wyszły super

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki jak zwykle perfekcyjne :) Podziwiam Cię za samodzielny dobór kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  5. No tym razem moja propozycja dała ci w kość. Jednak mimo to pięknie się z nią rozprawiałaś i oprawiłaś.
    Bardzo podoba mi się ta prezentacja. Pasuje do tych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka