Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

564. Od zakładki do książki etap IV

Normalnie o mały włos przegapiłabym terminowe opublikowanie posta z zakładkami z kolejnego etapu zabawy u Adrianny.  
I chyba bym się zapłakała bo zakładki zrobiłam już dawno, ale zwyczajnie nie miałam kiedy opublikować, ponieważ nazbierało mi się trochę prac do pokazania, no i UFOK-owa walka w trakcie. 
Ale do rzeczy.
 W czwartym etapie zabawy (trzeci odpuściłam, bo zabrakło mi czasu) organizatorka zaproponowała dwa tematy - sowy i cytaty. 
Ja tradycyjnie musiałam pokombinować i na jednej zakładce połączyłam je w całość. 
Tak oto wyszły mi trzy zakładki: 




 

17 komentarzy :

  1. Jak zawsze śliczne i dopracowane prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i jak zawsze profesjonalne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zakładki, ślicznie wykończone, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wykończone. Od roku zbieram się żeby dzieciaczkom zakładki zrobić, więc może dziś jest ten dzień by się za nie wziąć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie czytać, dlatego wiem ,że takie zakładeczki się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo polubiłam sowy. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mi się podobają, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace. Uwielbiam motyw sów na zakładkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te sówki! Bardzo lubię haftować zakładki, ale jakoś mi się w tym roku nie udało wyhaftować ani jednej... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne..chętnie i ja bym pokombinowała, ale u mnie z bazami ciężko..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka