Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

932. Wymianka z zimą w tle

Moje hafciarskie ADHD znowu dało o sobie znać. A ponieważ dawno nic nie było w klimacie wymianki zapraszam na Wymiankę z zimą w tle.
Za oknami śniegu brak - pogoda jakaś taka niewyraźna - szaro, buro i ponuro to może chociaż w naszych podarunkach przywołamy zimę. 



Oto zasady: - podobne do dotychczasowych moich wymianek
1. Zapisy pod tym postem do 15 stycznia. Ostateczny wpis na listę nastąpi po otrzymaniu przeze mnie na email: caath79@gmail.com wiadomości z adresem korespondencyjnym oraz ewentualnym zastrzeżeniem wysyłki na terenie Polski (jeśli takiej informacji nie będzie uznam, że wysyłać możecie na cały świat). Proszę też o podanie bloga, bo osoby, które będą przygotowywać upominki pewnie będą chciały zobaczyć, czym się zajmujecie.
2.  Dwa - trzy dni po zamknięciu zapisów uczestniczkom w emailach podam osobę, do której wysyłamy upominek.
3. Upominki wysyłamy tak, by doleciały do 15 lutego. Tego dnia chwalimy się na blogach tym, co otrzymaliśmy.
4. Tradycyjnie  zdjęcie upominku plus numer wysyłki (też może być zdjęcie nadania) wysyłamy do mnie na email. (numer wysyłki po to, abym mogła ewentualnie podać osobie oczekującej i sama śledzić co się dzieje z przesyłką – unikniemy wtedy niemiłych niespodzianek, że ktoś czeka i nie wiadomo co się z przesyłką dzieje)
5. Po otrzymaniu upominku informujemy mnie jako organizatorkę  o tym fakcie, bym mogła sobie to odnotować na mojej liście.

6.       I najważniejsze co wysyłamy
Po pierwsze: własnoręcznie zrobiony upominek z motywem zimy - pełna dowolność co to będzie: zakładka, breloczek, zawieszka itp…
Po drugie: Karteczkę z zimowym akcentem– oczywiście własnoręcznie przygotowaną
Po trzecie: coś przydasiowego - fajnie gdyby miało zimowy akcent
Po czwarte - coś dla ciała - kawka, herbatka plus coś słodkiego

Jako organizatorka zastrzegam sobie prawo odmowy udziału w zabawie osobom, których nie będę mogła zidentyfikować w sieci – na przykład których profil na bloggerze jest pusty i nie wiadomo czym się zajmują i czy w ogóle należą do grona rękodzielników.
  
I jeszcze jedna sprawa - wymianka dojdzie do skutku jeśli zgłosi się minimum 10 osób.  
Zimę w wymiance przywoływać będą:
1. Katarzyna
2. Hanulek
3. Pasje Magos
4. Czarna Dama
5. Katarzyna G
6.magdus208
7.Mariola
8.Sylwia Murzynowska
9.Julia Gwózdź
10. Malgorzata Zotek
11.eda-1
12.Anula
13.Jasiowa Mama
14.mika
15.bozenas
16. Ewa Gawlik
17. Jeniulka
18.Bożena G
19.Ivona
20. Lucyna
21. Kamila J 
22. Mafalda & Mouse
23. Ksenia
24. Anko 
25.  Etoile
26. Anja

57 komentarzy :

  1. Pierwsza! Nie może mnie zabraknąć w tej wymiance, choć zima nie jest moją ulubioną porą roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mam pytanie czy ten upominek z motywem zimy może być wykonany w dowolnej technice?

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, to wobec tego też się chętnie zapisuję na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja, i ja, i ja też chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zgłaszam:) Miło będzie rozpocząć nowy rok od obdarowywania się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Pani wymianki i również chciałam dołączyć. Pozdr. i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wymiankę, zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli można, to ja chętnie wezmę udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się bo lubię wymianki

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zgłaszam:))chętnie wezmę udział w wymiance:))idę pisać maila:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno nie brałam udziału w żadnej wymiance, więc chętnie się zapiszę :) Lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również się zgłaszam :)
    mail wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również bardzo chętnie się zgłaszam na wymiankę. Mail już leci :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałbym i ja się zgłosić do wymianki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli można to również chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli można to i ja się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.

    หนังชีวประวัติ

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. pary dziś będą gotowe ale od Ciebie nie otrzymałam emaila wiec nie zapisałam na listę

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka