Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

909. Sal z choinką - finał

Bałam  się, że się nie wyrobię, tym bardziej, że w głowie zakodowałam sobie 6 grudnia jako termin wykonania choinki. 
Tymczasem zgodnie z zasadami obrazek musi być gotowy na 5 grudnia. 
Na szczęście się udało i dziś pokazuję gotową choinkę. 
Oprawiłam ją w przecieraną ramkę, ale coś mi nie pasuje i nie wiem czy jeszcze jej nie zmienię na bardziej strojną. 







Bardzo proszę uczestniczki zabawy, które ukończyły haft o linkowanie gotowych prac a osoby bez bloga proszę o wiadomość email. 
Jutro zaś wylosuję osobę, do której poleci drobny upominek.

27 komentarzy :

  1. Pięknie się prezentuje ta choineczka :) Cieszę się, że się skusiłam na udział w zabawie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta choineczka, myślę że ta ramka idealnie pasuje, bardziej strojna przyćmiłaby taki uroczy haft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i smakowita choinka . Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie udało mi się skończyć choinki :( ale do świąt na pewno skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta choinka:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta choinka i teraz żałuję, że nie wzięłam udziału w zabawie... ech... Mnie się podoba w tej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu dziękuję za zabawę i frajdę przy tym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna choinka. Ramka moim zdaniem pasuje, całość wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu dziękuję Ci za kopa do działania:) gdyby nie Ty, nie miałabym przepięknej ozdoby świątecznej:) A nie byłam zbyt do niej przekonana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również dziękuję za udział w zabawie, choinka pięknie ozdobi dom w Święta, niestety nie zdążyłam do końca zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie udało mi się skończyć choinki choć niewiele zabrakło - obiecuję, że z pewnością ją skończę, ale nie wiem czy na te święta.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeżu kolczasty, ależ ona piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zorganizowanie SALu :-) Choinka jest śliczna, będzie cieszyć moje oczy w okresie świątecznym (już niedługo!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za możliwość wyhaftowania tej słodkiej choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. haft cudny jest, ta ramka - moim zdaniem - bardzo mu pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna choineczka. Że tak zapytam - nie robiłaś french-knotów?
    Moja niestety jeszcze nie w ramce, ale najważniejsze ze skończona. Dziękuję za wspaniałą zabawę motywującą do wyhaftowania tego cudeńka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Choinka prześliczna! Już czuć magię Świąt =)
    Dziękuję za zabawę =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda choineczka. Mi też niewiele zabrakło, aby ją ukończyć...
    Super zabawa - dziękuję za jej organizację i inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna choineczka. Dziękuję za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyhaftowałaś i cudnie oprawiłaś. Super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zorganizowanie zabawy :) Dzięki Tobie mamy piękną dekorację na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna choinka, szkoda że mnie nie udało się zdążyć na czas z moją choinką :( Ale to nic do świąt ją wyhaftuję i będzie piękną ozdobą mojego mieszkania. Serdeczne dzięki za super zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna choineczka gratulje ukonczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super się prezentuje w tej ramce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka