Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

964. Sal wielkanocny odsłona 1

Nie wiem, jak uczestniczki zabawy, bo nie widziałam jeszcze na blogach żadnych haftów, ale ja już się zabrałam za pracę. 
 Wyszywa się je bardzo przyjemnie do momentu... konturów... 
Okazuje się, że prowadzone są nie do końca po liniach i jest z nimi trochę zabawy. Czasami zwyczajnie robiłam je po swojemu, ale myślę, że nie psuje to ostatecznego efektu. 
Na razie haft nie jest oprawiony, bo postanowiłam zrobić wszystkie kartki od razu i zaprezentuje je w odsłonie finałowej.






Ps. Jeśli uczestniczki zabawy już mają któryś hafcik gotowy - zostawcie linka w komentarzu - chętnie do Was zajrzę

27 komentarzy :

  1. Jak tylko zobaczyłam zapowiedź posta na fb, to w pierwszym momencie pomyślałam o konturach ;) A sam hafcik jak zwykle przeuroczy :) Trzymam kciuki za pozostałe obrazki i uczestniczki zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik:) trzeba zabierać się do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ,uroczy hafcik. Już czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten hafcik. Szkoda, że obecnie nie mam czasu na haftowanie bo inne techniki wyparły hafty ale takie malutkie karteczkowe wzorki sa cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy hafcik! No, zabawa z konturami, ale za to jaki efekt! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zabrałam za te słodkie obrazeczki ale z konturami to mały problem - jest ich strasznie dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierwszy też skończyłam, ale jeszcze nie opublikowałam. Kontury - straszne

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo konturów, ale efekt piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam cię za te wszystkie zabawy.
    Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kontury to taka wisienka na torcie. Bez nich kurczaczek nie byłby taki uroczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kurczaczek. Warto było pomęczyć się przy konturach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny hafcik, kontury wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiłam jeden:))właśnie dziś go skończyłam ,ale jeszcze nie zrobiłam fotek:))jak doszłam do konturów to chciało mi się płakać!!!w końcu zrobiłam je po swojemu,bo haftuję na bardzo drobnej kanwie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny motyw wielkanocny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja pomalutku też się zabieram za te SAL-owe obrazki. Faktycznie są bardziej wymagające przy haftowaniu niż się wydawało na pierwsze rzut oka :) Za to wesołe i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet się tym konturom jeszcze nie przyglądałam. Na chwilę obecną na tapecie mam walentynki, potem się wezmę za Wielkanoc. Ślicznie Twój hafcik wygląda, aż się ciesze że też będę taki miała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy hafcik. Można wiedzieć czyjego autorstwa bądź gdzie go można nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna go nabyc zapisujac sie na sal, który ogłosiła Kasia na swoim blogu. Jeśli oczywiście można się jeszcze zapisac:)

      Usuń
  18. Pięknie wyszedł. Też zaczęłam od tego kurczaczka. Czeka na fotografowanie :) już wkrótce dodam na bloga to podlinkuje. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to linkuje!
      Tak mnie zainspirowałaś, że otworzyłam laptop i postanowiłam nadrobić zaległości blogowe :)
      https://robotkiklaudii.blogspot.de/2018/02/114-sal-wielkanocny-odsona-1.html

      Usuń
  19. Słodki kurczaczek. Właśnie przez te kontury powstrzymałam się od SALu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka