Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

966. Kartki walentynkowe - testowanie dla Hobberii

Jakiś czas temu robiłam zakupy w Hobberii - lubię tam zaglądać a ich wzory na kartki bardzo mi się podobają.
Po tych zakupach otrzymałam emaila, że do paczuszki dołączono dwa nowe wzory walentynkowe oraz próbki kanwy rustiko i jeśli mam ochotę, to mogę te wzory przetestować. 
Kto by nie miał... I tak oto powstały dwie, całkiem udane moim zdaniem kartki na Walentynki. 
Zrezygnowałam jednak z kanwy rustiko na rzecz białej, ponieważ kolor ecru użyty we wzorze zlałby się z nią. 
Kto ma ochotę na te wzory niech zajrzy do sklepu Hobberii. Znajdzie tam te i wiele bardzo udanych wzorów. 








23 komentarze :

  1. śliczne, serce w słoiku rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne!!! Szczególnie ta ze słoikiem :) Uwielbiam to, jak wykańczasz swoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kartki wyszly.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki w twoim stylu zawsze są zawsze urzekające. Tym razem wzbogaciły je przepiękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wzory i piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bede oryginalna -) Piekne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu Twoje kartki jak zawsze są pięknie wyhaftowane i wykończone. Ładne wzory na Walentynki super. Muszę koniecznie zajrzeć do tego sklepu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te wzory:)takie niespotykane:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki, a serducho w słoiku jest wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszko w słoiku przypadło mi do gustu mimo iż nie jestem fanką Walentynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serce w słoiku jest świetne!
    Piękne kartki powstały

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka