Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

972. Wymianka z zimą w tle - mój prezent

Wczoraj pokazałam, co otrzymałam w ramach wymianki zimowej. 
Dziś pora pokazać, co przygotowałam dla Ani z bloga Dolina tęczy.
Przygotowując paczuszkę postawiłam na odcienie niebieskiego - jakoś ten kolor mi się skojarzył z zimą. 
Z ręcznych prac zrobiłam magnes z niedźwiadkiem w zimowym sweterku, breloczek i karteczkę z zimową babeczką. Do tego dorzuciłam kanwę, muliny, bazy do kartek no i słodkości. 




 

13 komentarzy :

  1. Slicznie dziekuje za prezent. Pozdr i zycze milego dnia.-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cudowności przygotowałaś :) a gdzie można na taką wymianę się zapisać?
    Pozdrawiam cieplutko i udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same wspaniałości! Bardzo podobają mi się magnesik i karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne prezenty przygotowalas, misiak jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty przygotowałas:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest bardzo piękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana wymianka. Rękodzieło piękne, mnie zachwycił niedźwiadek

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, niedźwiadek cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Paczuszka przygotowana przez Ciebie- jak zwykle rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna paczucha sama ucieszyłabym się z takiej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny misio!Wspaniały prezent przygotowałaś..

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenciki przygotowałaś. Niedźwiadek jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka