Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

968. Seaside Sentinel - odslona 2

Ferie zaczęłam z kolosem. Udało mi się właśnie zamknąć drugą stronę wzoru... 
Zamknąć, ponieważ wyszywając zaglądałam na kolejną stronę i dokańczałam kolor... 
Nie ukrywam te odcienie niebieskiego w niebie mnie lekko znudziły i zastanawiam się czy zamiast w bok nie pójść w dół, gdzie zaczyna się zabawa z drzewami - zabawa, ponieważ, jak to w tych wzorach, będzie niezła pikseloza w krzyżykach...
Jednak teraz kolos musi pójść odpocząć, gdyż czekają hafty z zabaw..
A tak prezentuje się, to co wyhaftowałam - jedna wielka plama. Kanwa strasznie pognieciona, ale ja beztamborkowa... 



 

12 komentarzy :

  1. Oj, rzeczywiście. Zaczęłaś haftowanie od najnudniejszej części.
    Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg. Lubię duże obrazy.
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle, podziwiam, że radzisz sobie z tym kolosem bez tamborka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też szyję bez tamborka i też haft pikseloza. Na tył pracy wolę nie patrzeć 😉. Powodzenia Kasiu, bo kto jak nie Ty ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kolosa na tamborku robię.... też sie kanwa gniecie. Fajnie wygląda ten niebieski. Rozumiem ze tęsknisz za innymi kolorami, ale pikseloza też potrafi nieźle dać w kość ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kolosy już nie dla mnie:)))ale podziwiam,mam parę na swoim koncie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam czeka Cię ogrom pracy ! Jestem bardzo ciekawa całości :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swoje smoczysko wyszywam na tamborku lub kwadratowej ramce (ale daaaaawno go nie tykałam). Mam w nim wielkie plamy czerni, więc rozumiem znużenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow:) Jakie zmiany na blogu:) Dwa razy sprawdzałam, czy to dobry blog:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No..kawałek już..ale jeszcze..Podziwiam!Wiem, że dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne błękity. Podziwiam za haftowanie w ręku jak nie potrafię bez tamborka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka