Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1011. Kartka komunijna - testowanie dla Hobberii

W ubiegłym roku zakupiłam w Hobberii wzory na kartki komunijne - bardzo mi się spodobały, i nie tylko mi, czego efektem było wykonanie w kilku kartek tego samego wzoru. 
W tym roku również będę je robić. 
Ale nie tylko je, ponieważ  dzięki uprzejmości właścicielki firmy otrzymałam do testowania trzy zupełnie nowe - jeszcze nie pokazane w sklepie wzory. 
Nota bene trochę się przyczyniłam do ich powstania i cieszę się, że mogłam je wykonać. 
Jako pierwszą pokazuję kartkę ze świecą - w wersji dla chłopca. 
W sprzedaży pojawi się także wersja dla dziewczynki, którą na pewno kupię. 
Znając ceny w Hobberii wzór będzie dostępny za bardzo małe pieniądze i warto udać się tam na zakupy.



 
 


11 komentarzy :

  1. śliczna kartka. Też zaglądam do Hobberii i kupuję tam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór, chociaż mam wrażenie, że przydałoby mu się kilka backstitchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzorek! Całość prezentuje się naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wzorek ale Gosia ma rację przydałoby się parę backstitchy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór. Pięknie go wykonałaś i oprawiłaś. Backstitche dodałyby mu wyrazistości, ale i tak prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wzór, na pewno posłuży nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka, bardzo piękne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny hafcik i ślicznie skomponowana karteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka Kasiu i jak zawsze pięknie ją wykończyłaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm, wzór nie dla mnie, ale kartka wykonana pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka