Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1019. Kartka na roczek

Zagrzebana jestem po uszy w tematyce komunijnej. Nawet nie myślę, ile jeszcze mam do zrobienia tylko działam... A czas mi przecieka niesamowicie. Wczoraj w nocy rozesłałam informacje na temat wymianki wiosennej. Jeśli któraś z uczestniczek nie dostała wiadomości to proszę o kontakt.

Między jednym haftem komunijnym a drugim powstała kartka na roczek. W niebieskiej kolorystyce bo dla chłopca. 




 

13 komentarzy :

  1. Przepiękna karteczka i misio wspaniale do niej pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i jego wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd Pani bierze takie piękne otoczki wokół hafcika?Piękna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, ja właśnie tez robiłam kartkę na roczek, ale dla dziewczynki i z jej zdjęciem. U Ciebie zastosowanie tych kostek dystansowych daje świetny efekt, muszę tez z nimi poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! Skąd Pani bierze takie fajne ramki do haftów? Pozdrawiam i życzę przyjemnego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy misiaczek w ślicznej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam bardzo radośnie w ten słoneczny piątek co pani to ma Naprawdę ogromny Talent tak wszystko pięknie dopracowane piękny bajkowy haft Nic tylko podziwiać i być Wielkie brawo Pozdrawiam serdecznie Życzę przyjemnego dnia dla ciebie i twoich bliskich

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka