Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1013. Kartki komunijne - kolejne testowanie dla Hobberii

W piątek pokazałam kartkę komunijną ze świecą. Dziś pora na kolejne dwie kartki, które powstały wg nowych - jeszcze nie publikowanych w sklepie - wzorów Hobberii
Tym razem kartki z dziećmi. 
Wzory przyjemne do wyszywania. 
I choć niektórym pewnie - podobnie jak w ostatnim - będzie brakowało konturów to mnie to nie przeszkadza. Uważam, że kolorystyka wzorów jest tak lekka i przyjemna, że kontury sprawiłyby, że stałyby się one ciężkie i odbiór byłby zdecydowanie inny. 

Rozmiar wzorów standardowy - Hobberia ma większość wzorów na kartki w podobnych rozmiarach - 60 na 40 krzyżyków. Ja niezmienne wykonuję je na kawie 18 ct, dzięki czemu mogę je z łatwością wkomponować w bazy i skrapki dostępne na rynku i nie muszę kombinować z rozmiarem. 
Tym razem do kartek użyłam kwadratowej bazy i wytłaczanego samodzielnie dzięki folderowi papieru w odcieniach różu i błękitu. Całość klejona na kostkach dystansowych, dzięki czemu kartki stały się bardziej porzestrzenne.

Jeszcze raz dziękuję Pani Beacie z Hobberii za zaufanie i z niecierpliwością będę oczekiwała na pojawienie się kolekcji komunijnej w sklepie, aby uzupełnić mój zbiór wzorów o pozostałe, które powstały (a powstały jeszcze inne).
A wszystkich zainteresowanych wzorami odsyłam do sklepu













 

15 komentarzy :

  1. piękne kartki!
    bardzo podobają mi się również rameczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki . Hafciki precyzyjne tym bardziej wzbudzają mój zachwyt. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki! Wszystkie elementy idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te kartki, w ogóle hafcik bardzo ładny, zrobiłabym z niego obrazek, pamiątkę na ścianę

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kartki są obłędne, dawno taki ładnych kartek na Komunie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszły pięknie, jednak chłopiec ma takie odcienie, że pokusiłabym się o delikatny kontur. Fajnie że hafty są małe bo genialnie nadają się na karteczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wzorki bardzo ładne takie delikatne. Śliczne masz bazy do kartek i koronkowe tekturki, idealnie pasują do komunijnego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  9. O !jakie piękne. Pierwszy raz widzę ten wzor. I bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka