Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1067. Kartka ślubna

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w ślubie mojej znajomej. 
Oczywiście nie odmówiłam sobie podarowania własnoręcznie zrobionej kartki. 
Trochę nietypowej, jak na ślub, ponieważ użyłam zielonego papieru jako tła do haftu. 
Inaczej niż tradycyjnie, gdzie ślub to beże i róże...




13 komentarzy :

  1. Pięknie złamałaś stereotyp. Kartka śliczna i do twarzy jej w zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony pasuje tu idealnie :) Nie jest tak mdło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Z pewnością zostanie zauważona i zapamiętana pośród mnóstwa podobnych do siebie kartek. Warto łamać tradycję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie zielony? Bardzo elegancko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie w ten ciepły czerwcowy wieczór wielkie brawa za pomysł i oryginalność super że sama postanowiłaś wykonać kartkę twoje prace są przepiękne a więc z pewnością spodobała się parze młodej życzę przyjemnego wieczoru


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, będzie super pamiątka dla Młodej Pary

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka