Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1064. Kartka na bierzmowanie

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie kartki z okazji bierzmowania. Od razu wiedziałam, jaki zrobię wzór - jeden z czterech wzorów, które kiedyś znalazłam w internecie - wzór z krzyżem i gołębiem.
Tonacja błękitna bo i kartka dla chłopca. 
Napis sama zaprojektowałam - trochę się w to bawię. Jeśli ktoś ma ochotę wykorzystać go w swoich pracach to do góry pojawiła się strona napisy, gdzie znajdują się moje projekty. Częstujcie się do woli. Wystarczy wkleić do Worda i ustawić odpowiedni rozmiar a potem wyciąć. 



11 komentarzy :

  1. Przepiękna :) Ja podobny wzór wykorzystywałam na kartki Komunijne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak każda Twoja kartka i ta jest pześliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. To przepiękny wzór, a i kartka z nim śliczna wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, tym bardziej, że dużo trudniej znaleźć wzór odpowiedni na bierzmowanie niż np. na komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka Kasiu:) A napisami chętnie się poczęstuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, taka estetyczna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubieę ten wzór. Śliczna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka