Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1208. Blogowe imieniny - zabawa całoroczna

Miało nic nie być w przyszłym roku, ale mnie znowu nosi…
A jak mnie nosi to wiadomo, że coś wymyślam…
Myślałam i wymyśliłam…
Jakoś tak mało obchodzimy w wirtualnym świecie imieniny, które przecież są takie popularne w naszym kraju…
Fb trąbi o urodzinach a przecież każdy z nas ma jeszcze imieniny i fajnie, kiedy ktoś o nich pamięta…
O moich wiele osób zapomina… nawet moja własna klasa przegapiła… Nie żebym się żaliła, ale jakoś tak dziwnie mi z tym… Obchodzę je przed pewnym popularnym długim weekendem i często to już wolny dzień... A czasami wystarczą dwa słowa życzeń żeby zrobiło się człowiekowi miło na sercu…

Dlatego też proponuję zabawę imieninową.



Oto zasady:

1. Do zabawy zapraszam tylko osoby zdecydowane. Może się zdarzyć, że trzeba będzie wysłać przesyłkę za granicę, dlatego proszę dobrze przemyśleć zgłoszenie.

2. W zabawie mogą uczestniczyć aktywni blogerzy, to znaczy tacy, którzy publikują przynajmniej dwa posty miesięcznie.

3. Zapisujemy się pod tym postem do 27 grudnia. Jednocześnie na mój adres email wysyłamy adres korespondencyjny wraz z datą imienin. Dopiero wtedy nastąpi wpis na listę uczestników zabawy.

4. Po 27 grudnia do uczestniczek roześlę kalendarz z imieninami. Jednocześnie na blogu opublikuję post, w którym jeszcze raz podam daty imienin wraz z przypomnieniem zasad.

5. Wysyłamy sobie tylko kartki – własnoręcznie zrobione, niekoniecznie krzyżykowe.

6. Każda uczestniczka zabawy zobowiązana jest do opublikowania posta z podsumowaniem otrzymanych kartek w ciągu 7 dni od daty imienin. Posty można edytować w sytuacji, kiedy dotrą jakieś zbłąkane kartki. Wiem bowiem, że z pocztą różnie bywa – mój polecony priorytet leci już 7 dzień…

7. Zabawa dojdzie do skutku, jeśli zapisze się na nią m.in. 10 osób.

8. Jednocześnie przepraszam osoby z początku stycznia, jeśli takowe się znajdą w zabawie, za małe opóźnienie…


Imieniny na blogu będą świętować
1. Katarzyna
2. Ag_Agata
3. Hanulek
4. Atramk 
5. Eda
6. Mariola
7. Magdalena B
8. Lucyna
9. Sylwia Murzynowska
10. Agnieszka R
11. Maria 
12. An-ja
13.Julka
14.Elżbieta K.

17 komentarzy :

  1. Jaka świetna myśl! Gratuluję pomysłu i chętnie się przyłącza do wspólnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się zapiszę. Myślę, że karteczkę zawsze uda mi się zrobić. Za chwilkę podsyłam maila.

    P.S. Wiedziałam, że Twoje ADHD da o sobie znać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ogromną przyjemnością i ja się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy mogę się zaposać . Niestety nigdy nie byłam aktywna na blogu. Jeśli mnie dopiszecie będę wdzięczna. Mirka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa. Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  6. To może i ja się zapiszę:) pozdrawiam i już wysyłam maila:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcecie bawić się beze mnie? No nie może być! Zapisuję się, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli się kwalifikuję, to chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można sie jeszcze zapisać, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie juz póżno, ale czy można się jeszcze załapać do tej wspaniałej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł, to prawda że o imieninach się zapomina.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka