Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1256. Seaside Sentinel - odsłona 20

Weekend spędziłam z moim kolosem...
Tak mi się dobrze wyszywało - mimo plam jednokolorowych - że ani się nie obejrzałam a wczoraj wieczorem miałam prawie 49 procent na liczniku...
Nie byłabym sobą gdybym odpuściła i nie dobiła do tej liczby.
Tak więc kończąc weekendową randkę z kolosem miałam równe 49 procent, co oznacza, że postawiłam już ponad 124 tysiące krzyżyków...
Myślę, że mój plan dobicia do połowy do moich okrągłych urodzin uda mi się zrealizować nawet ze sporym zapasem...




Oto dowód - zdjęcie z postępów, które zlicza aplikacja



No i zdjęcie całości - wychodzi na to, że mam zrobione prawie 17 stron wersji papierowej


 

15 komentarzy :

  1. Cudowności, a tempo masz fantastyczne. Już super wygłąda😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż słów brak, łał :o Niesamowicie szybko Ci to idzie! Obraz z każdym dniem jest wspanialszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekspresowe tempo :) trzymam kciuki za dalsze postępy bo wzór jest tego wart :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko i córko, ponad 2000 xxx w jeden dzień. Tylko wyszywać Ci kolosy :):):)
    Prezentuje się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super . Trzymam kciuki 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Najprzyjemniejsza część haftu przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idziesz jak burza. Zazdroszczę wolnego czasu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Kasiu, wiedziałam, że dasz radę z tymi 50%. Pięknie przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny widok. Podziwiam Twój kunszt i skrzętnie prowadzone statystyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie to ty idziesz jak burza....

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, ile przybyło!! Już niedługo skończą się jednokolorowe plamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudo powstaje! Pięęękny obraz będzie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej świerzbi mnie ta apka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka