Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1247. Bukiet dla Ciebie - Nowy haft na Nowy Rok - odsłona 1

Skoro mamy 1 lutego to pora podsumować pracę nad wzorem, który wybrałam do zabawy u Kreatywmej TV, czyli "Bukietem dla Ciebie".
W styczniu zrobiłam górę pokrywki puszki z kwiatami.
Może tego nie widać, ale połowa to krzyżyki łączone. Trochę mnie to z początku irytowało, ale ostatecznie znalazłam sposób na  łączenie muliny i teraz już mogę spokojnie pracować. 



 

13 komentarzy :

  1. Oo łaczone kolorki? Zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś piękny i pracochłonne wzór :) powodzenia w dalszym wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzyżyki łączone sprawiają nieco kłopotu, ale to są te smaczki, które hafciarki lubią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super czekam na następne postępy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ładny haft, czekam na kolejną odsłonę :) Miłego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wyszywania kwiatków:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kombinacje jak łączenie kolorów :) Z tego, co widzę, to spory haft będzie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy widoczny akcent na pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne początki, czekam na więcej:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się zapowiada oczywiście czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka