Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1261. Kartka z pisankami w gniazdku - testowanie dla Hobberii

Kolejnym wzorem, który mogłam przetestować dzięki uprzejmości właścicieli Hobberii był wzór na kartkę z pisankami w gniazdku. 
Niezmiennie zachwycam się jakością wzorów - są mega fajnie opracowane, bez zbytniego naładowania kolorami (zdarzyły mi się maluchy z 25 kolorami). Wzory nie są też przeładowane konturami - pojawiają się w kilku miejscach, co sprawia, że praca z nimi jest przyjemnością. Wiele wzorów jest tak naładowanych konturami, że zniechęca do wykonania.
Wzór tradycyjnie opracowany na wszystkie dostępne na naszym rynku palety muliny - DMC, Ariadna, Madeira i Anchor. Ogromny szacunek dla projektantki, która zdaje sobie trud przygotowania tych czterech palet kolorystycznych. Wydruk duży, wyraźny - symbole plus kolorowe kratki. 
Zaletą jest też przelicznik wielkości wzoru w zależności od gęstości użytej kanwy - zawsze wiemy, jaka będzie wielkość gotowego haftu i nie spotka nas rozczarowanie, że haft nie chce wejść w kartkę, mimo iż innym się to udaje... Sama tak miałam na początku mojej przygody z krzyżykami - wieki temu - haftowałam na 14 ct i ni diabła nie potrafiłam zrozumieć, dlaczego nie mogę zrobić kartki, mimo że w gazecie była kartka. Dopiero potem, kiedy ogarnęłam sprawę różnych gęstości kanwy zrozumiałam, gdzie jest problem - jak zaczynałam wyszywanie krzyżykami to nie było internetu, więc wszystkiego człowiek dowiadywał się do innych lub też dochodził do pewnych wniosków metodą prób i błędów..

Ale dość o tym. Pora na kartkę. Tym razem użyłam papieru w kolorze zielonym. 





Wzór tradycyjnie do nabycia w sklepie Hobberii - wydruk kosztuje niewiele bo 4 zł a schemat online pewnie też się wkrótce pojawi i będzie troszkę tańszy. Warto zainwestować te pieniądze. Jeszcze raz dziękuję Pani Beacie za możliwość przetestowania kolejnego wzoru. Na wyhaftowanie czekają jeszcze dwa i już mnie łapki do nich świerzbią, ale najpierw muszę zrobić kilka pilniejszych projektów.

7 komentarzy :

  1. Masz rację -bardzo ładny, stonowany wzór .
    Do tego gustowna oprawa i aż miło popatrzeć na całość .

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo ładny wzór, fajna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik i świetnie w kartkę się wpasował.Czy jeszcze wyszywasz na 14, bo ja najczęściej na 18, czasem na 20.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wzorek i przepiękne opracowanie haftu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka