Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1656. Peace Rose - odsłona 3

 Tego haftu nie pokazywałam od października. Nie oznacza to jednak, że nic w nim nie robiłam. Małymi kroczkami z doskoku postawiłam kolejne dwa tysiące krzyżyków. 

W tej chwili mam niecałe sześć procent całości... Pewnie gdyby nie zobowiązania zawodowe, które zdominowały mi nawet sobotę dorobiłabym do wymarzonych dziesięciu tysięcy.

Kanwa coraz bardziej wymiętolona, ale na początku haftu zawsze tak mam - potem te kolosy jakoś się prostują. Pewnie dlatego, że są przykrywane krzyżykami. Na razie niewiele widać, bo wzór ma dużo tła. 



Dla przypomnienia - tak ma wyglądać gotowy haft 



5 komentarzy :

  1. bedzie piękność,już coś widać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta róża wygląda imponująco tak jak i Twoje postępy nad nią :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, całkiem szybki ci idzie i to pomimo zobowiązań zawodowych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. NA pewno będzie pięknie :) Powodzenia w dalszym wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, chciałabym mieć takie "małe kroczki z doskoku". Dwa listki już widać, a wzór jest imponujący. Niezmiennie trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka