Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1645. Nowy haft na Nowy Rok 2021 - zapowiedź

 To już trzecia edycja zabawy organizowanej przez Anię z bloga KreatywnaTV. 

Polubiłam tę inicjatywę, bo i tak zawsze w styczniu coś nowego zaczynam a ta zabawa jest doskonałą motywacją, by nie wyprodukować kolejnego UFOK-a, tylko skończyć haft. 

W poprzednich latach w ramach tej zabawy wyszywałam bukiet kwiatów i Świętą Rodzinę. 

Jeśli ktoś chciałby dołączyć to szczegóły tutaj

W tym roku zdecydowałam się na mniejszy haft, ale bardziej wymagający, bo z łączonymi kolorami - kto wyszywał to wie, że wymaga większego skupienia. 

Wybrałam Róże dla hafciarki - zakochałam się w tych wzorach dawno i teraz pora choć jeden wykonać. 

Na razie wybrałam kanwę 16 ct, bo ona jest dla mnie idealna do wyszywania w dwie nitki. 

Korci mnie jednak ten haft na lnie i kto wie, czy na dniach jednak nie zamówię i nie podmienię. 

Oto moje przygotowania


A tak ma wyglądać gotowy haft 



12 komentarzy :

  1. Piękny haft Kasiu wybrałaś. Uwielbiam blendy, bo nadają pracy fajnego charakteru;) Z przyjemnością będę śledzić Twoje postępy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki Kasiu ☺. Pięknie się zapowiada ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wzór, więc trzymam kciuki i czekam na pierwszą odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękny haft wybrałaś. Faktycznie bardzo wymagający. Będę trzymać kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór padł na uroczy wzorek, choć nie biorę udziału w zabawie będę kibicować

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, na pewno w porównaniu do Ciebie to jestem niemowlę hafciarskie. Ale gorąco namawiam do pracy na lnie. Wcale nie jest trudniej, ale na pewno łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wzór. Kolorowy, pełny piękna i optymizmu. Uwielbiam kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy wzór wybrałaś, cała seria tych schematów jest piękna. Myślę, że ta praca wyszłaby cudownie na lnie, ale to już twój wybór.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle kolorów...ale będzie piękny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka