Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1657. Baranek wielkanocny - testowanie dla Igiełki

 Wzorów wielkanocnych jest o wiele mniej niż bożonarodzeniowych a tych o tematyce religijnej to można ze świecą szukać.

Z tego też powodu od dawna "suszyłam głowę" Igiełce, że marzy mi się wzór na wielkanocnego baranka. No i Kobieta się postarała - zaprojektowała idealnego baranka. Oczywiście trafił w moje ręce do testowania i powstała kartka. 

Co prawda wzór wymagający - kontury są prowadzone w środku krzyżyka, ale specyfika wzoru na kartkę tego wymaga.

 Z tego też powodu idealnym materiałem dla tego wzoru jest len - powoli oswajam tego smoka. 






8 komentarzy :

  1. Super wzór I wyszła świetna kartka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i masz rację, wzorów wielkanocnych o tematyce religijne to szukać ze świecą

    OdpowiedzUsuń
  3. jak patrzę za okno to coraz chętniej podziwiam twoja pracę,daje ciepło i zapowiedź świąt,jest w niej tyle serca

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny motyw i super wykonanie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka. I samo tło z kwiatkami i baranek pasują do siebie. Fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą w 100% - wzorek jest idealny! Brakuje mi wzorów religijnych w tematyce wielkanocnej. Kurczaków i jajek mnóstwo, a tych "właściwych" dużo mniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam i zazdroszczę...dla mnie len to twierdza nie do zdobycia:)
    Hafcik prezentuje się uroczo i jak zawsze pięknie go okrasiłaś papierkami :)
    Pozdrawiam słonecznie Kasiu :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Baranek świetny i ładna karteczkę z niego zrobiłaś 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka